گروه : اجتماعی /

شناسه: 4119

09 فروردین 1403 20:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد کشف 23 کیلوگرم انواع مخدر در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های پرسنل نیروی انتظامی در برخورد با جرائم حوزه مواد مخدر، گفت: 23 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس از ابتدای سال تا به امروز کشف شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، محمود علیفر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس که به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و ایام پر فیض و برکت روزه‌داری و بندگی خداوند، اظهار کرد: نیروی انتظامی ضمن احترام به همه شهروندان و رعایت کرامت و عزت انسانی با هرگونه جرائم که با هدف هنجارشکنی و توهین به مقدسات باشد برخورد خواهد کرد.

وی با تقدیر از همه اصناف و مشاغلی که در ماه مبارک رمضان با رعایت موازین اخلاقی و شرعی اقدام به فعالیت‌های خود می‌کنند، افزود: ما خود را خادم ملت می‌دانیم و معتقدیم باید بر اساس قانون و برای استقرار نظم و امنیت در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی استوار و باصلابت بایستیم.

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسوولیت کمیته مبارزه و مقابله با شیوع و عرضه موادمخدر را در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر برعهده دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا با تلاش همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از ابتدای سال جاری مجموعا بیش از 23 کیلوگرم انواع موادمخدر در گنبدکاووس کشف شده است.

علیفر از دستگیری 378 نفر از ابتدای سال جاری به علت ارتکاب جرم در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت: 191 نفر به جرم خرده‌فروشی و تعداد 187 نفر معتاد متجاهر در دو ماه و 10 روز گذشته دستگیر شده‌اند که با دستورات قضایی پرونده آنها پیگیری شده است.

وی اجرای 21 مرحله مقابله و پاکسازی در مناطق آلوده شهرستان گنبدکاووس را از اقدامات موثر نیروی انتظامی این شهرستان دانست و گفت: در اجرای ماموریت‌ها و وظایف خود از همه ادارات و نهادها و مردم شریف استمداد می‌کنیم تا ضمن دعای خیر ما را در بهبود کیفیت خدمات با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود یاری کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو