گروه : اجتماعی /

شناسه: 4316

29 اسفند 1402 14:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت هنگ مرزی اترک برگزار شد؛ گارگاه آگاهی بخشی مبارزه با مواد مخدر در بخش مرزی داشلی برون

به مناسبت بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و با هدف آگاهی بخشی به مردم، کارکنان ادارات و نهادهای مستقر در بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس در چند روز گذشته کارگاههای آموزشی برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان با اشاره به این موضوع تصریح کرد: تاکنون 12 دوره آموزشی (هر دوره 90 دقیقه) برای گروه های هدف (کارکنان ادارات و گروه های مرجع مردمی) برگزار شده است و تا پایان هفته مبارزه با موادمخدر و همچنین در طول سال ادامه دارد.
سرگرد جوادکارکن با بیان اینکه مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن، خانواده ها بویژه نسل جوان را بشدت تهدید می کند، اضافه کرد: آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها از مهمترین راهکارها برای کاهش و مقابله با تهدیدات مواد مخدر است.
وی آشنایی با انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی ، زیان های آنها بر جسم و روان و تاثیر اعتیاد در فروپاشی نهاد خانواده را از مهمترین سرفصل های آموزشی دراین کلاس ها برشمرد و افزود: درمجموع افزون بر 200 نفر از هیات امنای مساجد و کارکنان ادارات و نهادهای مستقر در بخش مرزی داشلی برون در این کلاس ها شرکت کرده اند.
رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان، توزیع بروشور و لوح های فشرده آموزشی در حوزه آشنایی با موادمخدر و زیان های آن و راهکارهای رهایی از این مواد را از دیگر اقدامات انجام شده درحوزه آموزش پیشگیری از موادمخدر و آسیب های ناشی از آن درمناطق مرزی گنبدکاووس نام برد.
در این کلاس های علاوه بر وجود کارشناسان مرزبانی در امر مبارزه با موادمخدر از کارشناس خبره موامخدر استفاده شده است.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 9

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

qaboosnameh 17

qaboosnameh 18

qaboosnameh 20

qaboosnameh 21

qaboosnameh 22

qaboosnameh 23

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو