گروه : اجتماعی /

شناسه: 4340

29 اسفند 1402 08:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در قالب اردوهای یک، سه و ده روزه؛  400 دانشجوی گنبدی به روستاهای محروم اعزام می شوند

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال بیش از 400 دانشجوی دختر و پسر گنبدی در قالب گروههای جهادی یکروزه ،سه روزه  و 10 روزه به روستاهای محروم اعزام می شوند.

به گزارش قابوس نامه، رضا ممشلی با عنوان این مطلب به خبرنگار ما گفت: حدود ۲۵۰ نفراز این دانشجویان اعزامی در قالب 20 گروه در کل تابستان و به مدت 10 روز در روستاها مستقر می شوند و برنامه هایی در راستای اقتصاد مقاومتی عمرانی فرهنگی آموزشی مطالبه گری و .. همراه با برگزاری یادواره شهدا ،مسابقات آشپزی ،ورزشی  و کلاس های مختلف آموزشی و تربیتی اجرا خواهند کرد.
ممشلی ادامه داد: قریب به 150 نفر نیز در دوره های تداوم یکروزه و سه روزه با حضور در روستا ضمن تقویت پیوند جهادگران با روستائیان، پیگیر مطالبات اردوهای گذشته در روستا و روند رفع نیازمندی های روستا نسبت به گذشته خواهند شد.
وی تصریح کرد در تیرماه امسال 11 گروه به روستاها اعزام می شوند که تا کنون 7 گروه  به مدت 10 روز به روستاهای کرند، دانشمند، آبادان تپه، تتلی کوچک، حاجی قوشان ،حسن آباد،ابوذر1،2،3 اعزام شده اند.
مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس یادآور شد؛ از مجموع 20 گروه اعزامی به روستاها 3 گروه دانشجویان پسر و مابقی دانشجویان دختر دانشگاههای گنبد هستند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو