گروه : اجتماعی /

شناسه: 4459

29 اسفند 1402 12:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس: زیر پوشش اختلاف افکنی ها برخی به دنبال ترقی خود هستند

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس در بین جمعی از اعضای ستاد نماز جمعۀ شهرستان گفت: بدانید زیر پوشش دعواهای دروغینی که درست می شود ، افرادی به دنبال ترقی خود و ایجاد نقاط بالاتر برای دزدی های خود هستند.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام علی اکبر نصرتی افزود: اگر مشغول اختلافات شویم لحاف گنبد را می برند ، ما دعوا برای رضای خدا نداریم و در این دعواها یکدفعه می بینیم که افرادی خود را بالا کشیده اند.

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس، بعد از طرح برخی حاشیه ها و دوقطبی های ایجاد شده در مورد شرکت توسعه و عمران در شهرستان از سوی یکی از اعضای ستاد نیز گفت: این مسئله کتبا پیگیری شده و توضیحات داده خواهد شد، اما نباید بگذاریم این دوقطبی ها به ستاد کشیده شود که اگر چنین شود ضربۀ بدی خواهد خورد خصوصا در مسائل اقتصادی که بحث طمع ورزی در آن متصور است.

انتقاد امام جمعۀ موقت گنبد از سبک شمردن نماز در برخی از ادارات

وی در ادامه اذعان کرد: با کمال تاسف می بینیم که در برخی ادارات نماز با تعداد اندکی از کارکنان برگزار می شود و چه بسا برخی مدیران نیز در صف نماز حاضر نمی شوند.

وی با عنوان این مطلب افزود: خجالت آور است که بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم بحث احیای نماز را مطرح کنیم! نماز در ابتدای بعثت پیامبر(ص) و پیش از حجاب مطرح شد و این اهمیت مسئله را می رساند.

ساختار ستاد نمازجمعه سیستماتیک نیست

حجه الاسلام نصرتی اضافه کرد: ساختار ستاد نماز جمعه سیستماتیک نیست و جلسات نیاز به تحول و تغییر در سبک برگزاری دارد و نیاز است ساختار و کمیته هایی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و حتی روانشناسی ایجاد شود که با محوریت حجه الاسلام ترابی می توان در این مسیر گام برداشت.

حجه الاسلام علی اکبر نصرتی افزود: ما نیاز داریم تا رابطینی در جامعه و بویژه در مدارس داشته باشیم تا برای رفع هر گونه شبهه به موقع ورود پیدا کنیم و جلوی هر شایعه را بگیریم.

وی با هشدار نسبت به فعالیت برخی جریان های فکری در زیر پوست شهر بر اهمیت ایجاد گفتمان هایی در مدارس و دانشگاهها و اجرای طرح های تحقیقی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو