گروه : اجتماعی /

شناسه: 4484

29 اسفند 1402 09:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبد: عده ای انصاف داشته باشند یک خداقوت به سپاه بگویند

امام جمعه موقت گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به خدمات سپاه در جریان انقلاب تا کنون گفت: عده ای انصاف داشته باشند یک خداقوت به سپاه پاسداران بگویند.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام علی اکبر نصرتی افزود: جریان ضد انقلاب با ایجاد دوقطبی به دنبال کم کردن مقبولیت جریان انقلابی در بین مردم هستند و در این مسیر دست به تحریف سخنان مقام معظم رهبری و ضربه به نهادهای انقلابی می زنند.
وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید مواظب این جریان باشند و احساساتی برخورد نکنند.
وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران که در جریان انقلاب خوش درخشید، در دفاع مقدس حضور فعال داشت، در مقابله با ضد انقلاب همینطور  ؛در داخل و هم مرزها در کنار سایر نیروهای امنیتی در تامین امنیت کشور تلاش می کنند و در سوریه و عراق می جنگند.
نصرتی اذعان کرد: امروز که آمریکا به دنبال تحریم سپاه است عده ای چهرۀ آشنا در داخل به دنبال ایجاد شبهه نسبت به این نهاد هستند! مبادا در آستین برخی از ما خنجر باشد و از پشت برسپاه خنجر بزنند.
هشدار نسبت به مجادلات در شبکه های مجازی
وی همچنین نسبت به مجادلات در شبکه های مجازی هشدار داد و گفت نباید طوری عمل کنیم که هر کس بگونه ای بتواند بنیان های انقلاب را تضعیف کند.
امام جمعه موقت کنبدکاووس یادآور شد: در سال 60  شرق و غرب علی رغم اختلافات برای مقابله با انقلاب اسلامی در ایران به اتحاد رسیدند و ترور شخصیت هایی چون شهید بهشتی را رقم زدند، امروز نیز دشمنان و منافقان به دنبال این موضوع هستند.
آمریکا و صهیونیت جهانی به دنبال عقب نشینی ما هستند
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: به خیال برخی این ما هستیم که برای آمریکائیها مزاحمت ایجاد می کنیم و به دنبال جنگ هستیم در حالیکه آمریکا و صهیونیست جهانی که متشکل از بخشی از یهودی ها ، مسیحی ها و عده ای از مسلمانان است به هیچ وجه دست از سر ما بر نمی دارند و اگر سنگر به سنگر عقب نشینی کنیم سراغ گرفتن سنگر دیگری می روند.
حجه الاسلام نصرتی با اشاره به رهنمود های رهبری در جریان مذاکرات نیز اذعان کرد: آمریکائیها نه تنها تحریم ها را برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی تصویب کردند.
امام جمعۀ موقت گنبدکاووس در سخنانش همچنین بر الزامات داشتن تقوا اشاره کرد و گفت: چه در تقوای فردی و چه در تقوای اجتماعی باید نسبت به واجبات و محرمات شناخت داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در همه زمینه ها ی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای داشتن تقوا باید با قوانین آن آشنا بود و  میزان در تقوای سیاسی نیز امام زمان(عج) است و چون امام زمان غایب هستند ما موظف هستیم مواضع خود را با نائب او که مقام معظم رهبری در عصر حاضر است هماهنگ کنیم.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو