گروه : اجتماعی /

شناسه: 4512

29 اسفند 1402 10:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ششمین جلسه هماهنگی جشنواۀ دو روزۀ روز گنبد برگزار شد؛ بسیج ظرفیت های مردمی برای شناساندن تاریخ و هنر گنبدکاووس

ششمین جلسه هماهنگی جشنوارۀ دو روزۀ روز گنبد در روزهای 5 و مرداد ،که با حضور شهردار، رئیس شورای شهر گنبدکاووس و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری جشن شامگاه روز یکشنبه 25تیرماه برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، در این نشست شهردار گنبدکاووس با تشریح بخشی از مصوبات جلسات و پیگیری های انجام شده اذعان کرد: این جشن آغازی برای مراسمات آینده در شهرستان است و امیدواریم با ارزیابی خوب از این حرکت شهرستانی تجربۀخوبی برای اجرای مفصل تر این برنامه درسالهای آتی کسب شود.

qaboosnameh 1
منصور طعنه گنبدی با اذعان به این مطلب که هدف از برگزاری این جشن شناساندن گنبد در داخل و حتی خارج از کشور و تقویت بعد گردشگری شهرستان است تصریح کرد: اجرای این برنامه با بسیج شدن تمام ظرفیت های مردمی گنبد در حال پیگیری است.

qaboosnameh 5
ابراهیم عطالر رئیس شورای شهر گنبد نیز در این جلسه گفت: این جشنواره یک ظرفیت خاص است که سعی می کنیم علاوه بر ایجاد هیجان و حس همبستگی بین مردم گنبد، برندی برای شهرستان ایجاد شود.

qaboosnameh 3
وی همچنین اذعان کرد: در تلاشیم تا در این جشن دوروزه از ظرفیتهای خود شهرستان برای معرفی گنبد استفاد و زندگی همۀ اقوام ساکن در گنبد درقالب نمایشگاههایی به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو