گروه : اجتماعی /

شناسه: 4514

29 اسفند 1402 11:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در شورای ترافیک گنبدکاووس مطرح شد؛ 1245 نقطعه پارکینگ در طرح پارکبان تعیین شد/ سرعتکاهها غیر استاندار است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: یک‌هزار و 245 نقطۀ پارکینگ در طرح پارکینگ تعیین شده است که تاثیرات مثبتی بر کاهش ترافیک داشته و برای ادامۀ موفقیت آمیز این طرح باید از بخش خصوصی مجری، حمایت های لازم انجام شود.

به گزارش قابوس نامه،عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای ترافیک گنبدکاووس همچنین از تجهیز میادین و برخی نقاط مصوب در شورای ترافیک به14 دوربین خبر داد و افزود: این دوربین ها با اعتبار 1 میلیاردو 200 میلیون ریال تهیه شده و تا کنون 7 دستگاه آن نصب شده است و تا پایان تیرماه نیز با تحویل سرور جدید الباقی نیز نصب می شود.

وی با اشاره به حساسیت بالای مصوبات شورای ترافیک تصریح کرد: آنچه در این جلسه تصویب می شود خط قرمز محسوب خواهد شد و ملاحظات و دغدغه ها برای حفظ آرامش مردم باید در نظر گرفته شود.

کریمی افزود: با توجه به این حساسیت، اعضای شورای ترافیک تا در مباحث فنی و کارشناسی اغنا نشوند حتی اگر مسئله ای چندین بار در شورای ترافیک مطرح شود، نباید تصمیم و یا مصوبه ای داشته باشیم چون هر تصمیم غیرکارشناسانه ممکن است باعث آسیب مردم در حوزه های مختلف شود.

رئیس سازمان اتوبوس و مینی‌بوسرانی شهرداری گنبدکاووس نیز با اعلام این خبر که توقف اتوبوس های شهری گنبد در ایستگاهها 15 دقیقه است گفت: استاندارد این توقف 8 دقیقه می باشد اما با توجه به افزایش این زمان در گنبد این امر باعث ایجاد ترافیک شده است.

حمیدرضا حجی‌زاده از برنامۀ احداث پایانه اتوبوس های شهری برای کاهش ترافیک در شهرستان نیز خبر داد که به دلیل نیاز اعتبار بالغ بر 200 میلیون ریال و عدم توانایی تامین این اعتبار از سوی شهرداری ، محقق نشد.

تا پایان امسال تنها 8 دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی داریم

وی همچنین اظهار کرد: تا کنون 7 دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان خارج شده و 10 دستگاه مینی بوس برای جابجایی مسافرین شهری خریداری و جایگزین آن شده است و تا پایان امسال با خارج شدن 5 دستگاه دیگر تنها 8 دستگاه باقی می ماند.

حجی زاده اضافه کرد: 200 تاکسی پیکان فرسوده نیز تا کنون از ناوگان مسافربری شهری خارج شده اند و تا پایان امسال باقی تاکسی نیاز جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو