گروه : اجتماعی /

شناسه: 4750

06 اردیبهشت 1403 01:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور معاون استاندار گلستان؛ سه مرکز مشاوره اختلالات روانی در گنبد افتتاح شد

امروز چهارشنبه 8 شهریور سه مرکز مشاوره اختلالات روانی با حضور فرماندار ویژه گنبدکاووس و رئیس بهزیستی  در شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه،معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در حاشیه این افتتاح وجود چنین مراکزی در شهرستان را نیاز و دغدغه مردم عنوان کرد و افزود: نکته مهم در این مراکز توجه به ظرفیت ها و توجه به مسائل مبتلا به مردم در شهرستان است.

عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: پس از گذشت چند ماه قضاوت افکار عمومی شکل می گیرد و اگر مثبت نباشد قطعا مردم به مراکز مرکز استان می روند اما اگر در شهرستان به نیازها توجه شود مردم نیز ترجیح می دهند کمتر هزینه کنند و سهل الوصول تر باشد و این اعتماد ایجاد شود.

qaboos 1

وی تعدد مراکز را به عنوان یک فرصت دانست که اگر به درستی مدیریت شود رقابت های سالم و رفاقت بین آنها ایجاد می شود.

کریمی در پاسخ به درخواست یکی از موسسین این مراکز در رابطه با حمایت برای برگزاری همایش های عمومی و آشنایی مردم با فرهنگ روان درمانی افزود: فرمانداری برای برگزاری اینگونه همایش ها اعلام آمادگی می کند.

qaboos 2

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز به خبرنگاران گفت: با افتتاح این مراکز تعداد این مراکز مشاوره اختلالات روانی و تحصیلی و تربیتی به 12 مرکز در شهرستان رسیده است که 6 مرکز به صورت تخصصی و 6 مرکز به ارائه خدمات عمومی می پردازند.

محمدرضا شهمرادی ادامه داد: در راه اندازی این 3 مرکز با 13 نفر اشتغالزایی بالغ بر یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و در اینده نیز شاهد افتتاح یک مرکز تخصصی رواشناسی تربیتی در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو