گروه : اجتماعی /

شناسه: 4948

10 فروردین 1403 12:06

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر: اجازه ورود حاشیه های سیاسی را به شورا ندهید

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای شهر گنبد و اینچه برون خطاب به منتخبین گفت: کار شورا و شهرداری یک کار تخصصی است و اجازه ورود حاشیه های سیاسی  را به آن ندهید.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با تاکید بر استفاده از تجربه شوراهای ادوار گذشته در مدیریت شهری و همچنین متخصصان این حوزه تصریح کرد: انتظار و مطالبه مردم در این زمینه از شما بسیار زیاد است و امیدواریم با انتخاب شهردار، شهر نسبت به گذشته شرایط بهتری در توسعه داشته باشد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: 261 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزارو 20 میلیارد ریال در این هفته افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد .

وی افزود: در این پروژه ها که 223 مورد افتتاح و 38 مورد کلنگ زنی است 355 نفر اشتغالزایی مستقیم پیش بینی شده است  و اعتبار آن نیز نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

کریمی اشتغالزایی یکسال گذشته در شهرستان را 622 نفر در حو.زه اقتصادی و عمرانی و در سایر حوزه ها نیز 1555 نفر عنوان کرد.

فرماندارویژه گنبدکاووس با اشاره به برخی از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، مرکز تروما شرق گلستان دربیمارستان شهید مطهری، پارکینگ طبقاتی، سد لاستیکی ، مرکز پزشکی هسته ای و طرح های گازرسانی را از مهمترین آنها عنوان کرد.

قرجه طیار،نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی نیز بر اهمیت جلوگیری از هر گونه کار سیاسی در شورا تاکید کرد و گفت: منتخبین با هر دیدگاه و مذهبی نماینده همه مردم هستند و فارغ از هر گونه گرایش باید در راستای توسعه متوان شهر گام بردارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو