گروه : اجتماعی /

شناسه: 4952

31 فروردین 1403 10:47

دیدگاه: 3

ارسال توسط:

بخشدار مرکزی گنبد عنوان کرد: اجرای 600 هزار مترمربع آسفالت در روستاها

بخشدار مرکزی گنبدکاووس از اجرای 600 هزار مترمربع آسفالت در سطح روستاها در 30 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، احمد آدینه اظهار کرد: بیش از 210 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها در این بازه زمانی 30 ماهه برای فعالیت‌های عمرانی روستاهای این بخش هزینه شده است.

وی ادامه داد: 640هزار مترمربع زیرسازی و تعریض و همچنین 50 هزار متر جدول کشی نیز در این سی ماه در روستاها انجام شده است.

نصب 150 ترانس برق جهت تقویت برق روستاها و واگذاری 580 اشتراک برق ، و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی متعدد از جمله برگزاری یادواره شهدا و ورزش های بومی محلی از دیگر اقدامات بخشدار مرکزی در سیط روستاهای این بخش است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
امین
19 مهر 1400

مسئول وبسایت خبری رادکانا بنده این خبر را برای انجمن گفتگوی تمیشه و سایت خبری کردکوی نیوز تهیه کرده ام شما چرا خبری را که بنده تهیه کرده ام ، بدون ذکر نام منبع ، و حتی نشان کوچکی از اینکه این خبر از کجا کپی برداری شده آن را در وبسایت خبری خود قرار داده اید؟

امین
19 مهر 1400

دلیل این عکس العمل ، عمل شما می باشد آیا شما به این حرفایی که اینجا زدید اعتقاد هم دارید؟ اگر دارید پس چرا به اون صورت در وبسایت خبری کردکوی نیوز نظر می نویسید که چرا از منبع خبر چیزی ننوشته اید؟ در صورتی که در تمامی عکس ها اسمی از شما آمده است و هر خواننده ای به راحتی می تواند متوجه شود که منبع خبر گذاشته شده کجاست؟! ای کاش فقط به جای زدن این حرفها کمی هم در عمل آن را نشان می دادید.

صالح
19 مهر 1400

به نظر بنده که صحبت ها اصلا تند و غضبناک نبودن ، نمیدونم چرا همچین برداشتی شده بهتره به جای پنهان شدن پشت شهدا و ائمه منطقی تر بخورد کنیم ، ادم نباید اینجور وقتها از شهدا و ائمه مایه بذاره

آرشیو