گروه : اجتماعی /

شناسه: 5112

10 فروردین 1403 02:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندارویژه گنبدکاووس در مراسم آغاز سال تحصیلی : آموزش وپرورش تعیین کننده مسیر پیشرفت و توسعه کشور است

فرماندارویژه گنبدکاووس امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان فاطمه الزهرا(س) با اشاره به نگاه ویژه به آموزش و پرورش در دولت ٰ استانداری و مدیریت شهرستان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را در این نهاد و همچنین دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش قابوس نامهٰ عبدالقدیر کریمی با اشاره به مطلب یادآور شد؛ در همین راستا و نگاه ویژه، امسال اعتبارات عمرانی پیش بینی شده برای آموزش و پرورش شهرستان با بیش از 4 برابر افزایشی از 35 میلیارد ریال به 145 میلیارد ریال رسیده است.

qaboosnameh 1

وی همچنین ظرفیت آموزش و پروش را بسیار غنی دانست و افزود: با توجه به این ظرفیت یکی از عوامل مهم پیشرفت جامعه به شمار می رود و ما تمام تلاش خود را برای ارتقاء آن خواهیم کرد.

کریمی ضمن تاکید بر تلاش بیشتر خانواده آموزش و پرورش با توجه به اهمیت کسب علم، تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه مهم را ارزشمند خواند که می توان از این فرصت برای تبیین بیشتر و بهتر فرهن عاشورایی در فضای اموزش و پرورش بهره برد.

qaboosnameh 2

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این مراسم بر تلاش دانش اموزان در راستای آشنایی با تاریخ بویژه تاریخ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: با توجه به اگوهای دینی ما خواهید دید که جوانان مادر هشت سال دفاع مقدس نیز از آنها تاسی جسته اند و هرچند شما آنها را ندیده اید ولی با مطالعه تاریخ می توانید خود را به آنها نزدیک کنید.

qaboosnameh 3

فرج الله رزاقی ادامه داد: با مطالعه تاریخ این رشادت ها بهتر می توانیم مدافع ارزش ها و قدرشناس کسانی باشیم که برای این مملکت جانفشانی کرده اند.

وی در سخنانش بر اهمیت اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست اشاره کرد و خطاب به دانش اموزان این هنرستان گفت: تلاش شما هنرستانی ها باید بیشتر باشد چون چون بحث شما در ارتباط مستقیم با هنر و اشتغال است.
در این مراسم پس از اجرای تئاتری با موضع عاشورا و شهدای مدافع حرم ٰ زنگ مهر ٰایثار مقاومت نواخته شد.

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5
qaboosnameh 6
qaboosnameh 7
qaboosnameh 8
qaboosnameh 9
qaboosnameh 10
qaboosnameh 11

نویسنده :

نظرات
آرشیو