گروه : اجتماعی /

شناسه: 5416

29 اسفند 1402 14:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: ولایت مداری بسیج خود خدمت است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بسیج فروشنده است در معامله با خدا و برای کاره و خدمت چرا نمی اورد و همینکه در رکاب ولایت و آقایش است خود خدمت است.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج گنبد با اذعان به این مطلب افزود: اسلام واقعی بر پایه سمع و طاعه و هجرت و جهاد استوار است و اگر میان سمع و طاعه فاصله افتاد نفاق رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: هجرت نیز یعنی جایی باشی که به ولی خدا متصل باشی و امروز بسیج همینکه در کنار آقایش است خود خدمت است و امروز هجرت ولایی است و هرکس ولی خدا را می تواند در هر سرزمینی قبول داشته باشد.

qaboosnameh 3

حجه الاسلام ترابی در توضیح جهاد نیز گفت: جهاد یعنی انقلابی و نصرت دین بودن که مصداق داخلی و خارجی انقلابی و جهادی بودن بسیجی است.

وی با تاکید بر روحیه بسیجی گفت: بسیج باید به یک گفتمان اجتماعی تبدیل شود تا مقدمه تشکیل جامعه جهانی اسلام باشد.

حجت الاسلام ابوالفضل دیلمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس نیز در سخنانی با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در صحنه های مختلف بازدانده ف سیاسی و اجتماعی گفت: امروز جواب ایستادگی ها را در مقاومت می بینیم.

وی افزود: برخی تعابیر اشتباهی دارند و فکر میکنند بسیج باید تنها سلاح به دست بگیرد و در صحنه نظامی باشد اما امروز می بینیم حضور بسیج در سحنه های مختلف به ویژه قرارگاه سازندگی تمام معادلات را برهم زده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو