گروه : اجتماعی /

شناسه: 5487

29 اسفند 1402 11:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس کل دادگستری گلستان: پرونده کودک‌آزاری و فوت کودک ۳ ساله گنبدی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اولویت رسیدگی پرونده کودک آزاری گنبدکاووس گفت: پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک ۳ ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

به گزارش قابوس نامه ، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با بیان اینکه پرونده کودک‌آزاری و فوت کودک 3 ساله گنبدی به صرورت ویژه رسیدگی می‌شود، اظهار داشت: پدر این کودک بازداشت شده و پرونده وی  به اتهام قتل و ایراد صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس  در حال رسیدگی است.

به گفته وی، پدر این کودک که اعتیاد دارد و در کار خرید و فروش موادمخدر است در  تحقیقات اولیه، اقرار کرده در یک هفته گذشته بارها به علت بازیگوشی، به شدت کودک را تنبیه کرده و انگشتان او را با سیگار  سوزانده است.

هاشمیان افزود : تحقیقات از بستگان و همسایه‌ها نیز نشان می‌دهد این فرد پیش از این هم بارها، کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که دستگاه قضایی نسبت به پرونده‌های کودک‌آزاری حساسیت ویژه دارد، افزود : پرونده قتل این کودک نیز به سرعت رسیدگی و نتیجه آن به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

هاشمیان از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد کودک آزاری، بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامی، قضایی و یا اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

به گفته رئیس کل دادگستری گلستان، پدر و مادر این کودک 2 سال پیش از هم جدا شده‌اند و  محمد 3 ساله نزد پدرش زندگی می‌کرد و این پسربچه، هنگام تحویل به بیمارستان در کُما بود و  آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن او مشاهده می‌شد.

این کودک خردسال متاسفانه براثر شدت جراحات، پس از 3 روز کما، روز جمعه جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو