گروه : اجتماعی /

شناسه: 5578

01 اردیبهشت 1403 15:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین فرماندهی سپاه گنبدکاووس:  داعش ولد نامشروع استکبار جهانی است/ آرزو دارم مرگ من با شهادت باشد

جانشین فرماندهی سپاه گنبدکاووس با بیان اینکه داعش شجره خبیثه ملعونه و ولد نامشروع استکبار جهانی است، افزود: امروز با الگو گیری از بسیج، مردم کشورهای منطقه از استقلال کشور خود دفاع می کنند.

به گزارش قابوس نامه، سرگرد سیدعلی حسینی با اشاره به نقش بسیج در جنگ 8ساله نا برابر عراق علیه ایران، افزود: نیروهای بسیج ومخلص خدا در طول جنگ ودفاع مقدس نیزخوش درخشیدند وبیش از 85 هزار شهید به انقلاب برگ زرینی را رقم زدند، بعد از دوران دفاع مقدس نیز این شجره طیبه ودرخت تناور همانند رودی جاری به حیات خود ادامه داد و در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نقش آفرینی می نماید.

سرگرد  حسینی با اشاره به اینکه امروزه از بسیج  در کشورهای دیگر به عنوان الگواستفاده میشود، گفت: امروز کشورهای زیادی صورت بسیجی از مملکت و استقلال خود دفاع می نمایند، برای مثال در کشور عراق نیروهای حشد الشعبی ودر یمن انصارالله، در لبنان حزب الله و در سوریه نیروهای وطنی هستند که اگر امروز شاهد مقاومت در این کشورها هستیم تمام آن الهام گرفته از حرکت بسیج و صحنه های ایثارگری در دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج اطاعت پذیری محض از ولایت و رهبری است، بسیجیان و پاسداران انقلاب همیشه اماده وگوش به فرمان رهبری برای جان فشانی هستند، تا از ناموس وکیان این ملت دفاع کنند.

سرگرد  حسینی با بیان اینکه بسیج مرد همه میدان های سخت است، افزود: بسیج با فعالیت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وسیاسی محدود به میدان جنگ نیست و توان آن در خدمت جهاد عمومی کشور، دلسوز انقلاب در همه عرصه هاست و فرهنگ بسیجی ضامن حرکت کشور است.

جانشین فرماندهی سپاه گنبدکاووس در پایان از خداوند خواست تا مرگ او را با شهادت در رکاب امام زمان(عج) و نائب ایشان مقام معظم رهبری قرار دهد وبه شرح اقدامات بسیج در شهرستان پرداخت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو