گروه : اجتماعی /

شناسه: 5613

29 اسفند 1402 13:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

‍ استاندار گلستان در دیدار با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:  مرکز توان‌بخشی ورزشی در شهرستان گنبدکاووس ایجاد می‌شود

استاندار گلستان گفت: با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی، مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی در شهر گنبدکاووس ایجاد می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در دیدار با غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور اظهار داشت: مقرر شده که با حمایت این فدراسیون مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی در شهر گنبدکاووس ایجاد شود تا ورزشکاران و مردم از آن بهره‌برداری کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: نزدیک به 60 هزار نفر جامعه ورزشی سازمان یافته استان را تشکیل می‌دهند که با توجه به جمعیت استان، باید این میزان را افزایش دهیم.

وی افزود: ورزش عامل شادابی است و ایجاد زیرساخت های ورزشی و مراکز توان بخشی و فیزیوترابی مجهز می تواند در توسعه ورزش نقش موثری داشته باشد.

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد با حمایت های فدرراسیون پزشکی ورزشی در آینده نزدیک مرکز مجهزی در حوزه پزشکی ورزشی در شهر گرگان احداث شود تا بتواند مورد استفاده ورزشکاران استان قرار گیرد.

همچنین در این دیدار نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نیز استان گلستان را استانی مستعد در رشته‌های گوناگون ورزشی دانست و اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی حامی ورزش استان گلستان است و از هیچ‌گونه همکاری در راستای ارتقاء تجهیزات پزشکی ورزشی، مراکز توان‌بخشی و فیزیوتراپی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو