گروه : اجتماعی /

شناسه: 5759

29 اسفند 1402 11:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس: شهرداری گنبد اشکالات قراردادهای جدید باپیمانکاران را برطرف کند/ انجمن کارگری و کارفرمایی گنبد تقویت شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: قرار بود شهرداری، در قراردادهای جدید با پیمانکاران خود، اشکالات و ایرادات مربوطه را رفع کند، تا مشکلات در حوزه کارگری به حداقل برسد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، فرهاد شیبک در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: جلسات کمیسیون کارگری از این جهت که به بررسی آخرین وضعیت معیشتی و پرداخت حقوق و مزایا کارگران می‌پردازد, حائز اهمیت است و تلاش ما این بوده تا بتوانیم با تشریک مساعی دستگاه‌های مربوطه, مسائل و مشکلات کارگران را رفع کنیم.

وی افزود: اهمیت کار و جوامع کارگری بر کسی پوشیده نیست و باید بستری فراهم شود تا کارگران با احساس امنیت شغلی و بدون دغدغه معیشتی خود, چرخ اقتصاد را بچرخانند، زیرا تا زمانی که کارگران دغدغه مشکلات خود را داشته باشند, مطمئنا نمی‌توانند در زمینه اقتصاد موفق عمل کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا در سال اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال, تولید داخلی را تقویت و پیگیر مطالبات اصلی و به حق کارگران بوده و گرانی را مهار و بیاری را رفع کنیم.
شیبک تصریح کرد: متاسفانه مخالفان و معاندان نظام از همین مشکلات, تلاش دارند تا سوءاستفاده کنند, که تاکنون با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم عزیز در حال مهار شدن است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: شهرداری تلاش دارد تا بتوانند, خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و خوشبختانه تاکنون شاهد مشکل خاصی در گنبدکاووس نبودیم و مطالبات و حقوق کارگران تا حدود زیادی به موقع پرداخت شده، زیرا اگر این مطالبات با تاخیر پرداخت شود، مشکلات زیادی برای جامعه کارگری ایجاد خواهد شد.
شیبک یادآور شد: قرار بود شهرداری، در قراردادهای جدید با پیمانکاران خود، اشکالات و ایرادات مربوطه را رفع کند، تا مشکلات در حوزه کارگری به حداقل برسد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: باید انجمن کارگری و کارفرمایی در شهرستان گنبدکاووس تقویت شود، زیرا با فعال و تقویت این انجمن‌ها، حقوق جامعه کارگری استیفاء خواهد شد و مشکلات جامعه هدف تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو