گروه : اجتماعی /

شناسه: 5865

29 اسفند 1402 12:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس مطرح کرد افزایش تخت در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های گنبد/ انتقاد از افتتاح صوری پروژه‌ها در گذشته

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نقایص تجهیزاتی بیمارستان‌های گنبدکاووس را مرتفع کردیم، گفت: با ورود به مجموعه متوجه افتتاح صوری بخش‌های بیمارستانی در دو بیمارستان شدیم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، رضا صابری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه تجهیزات و زیرساخت‌های بیمارستانی با وجود تلاش‌های گذشتگان مشکلاتی متوجه بیمارستان‌های ماست، اظهار کرد: در ابتدای استقرار بنده در شبکه بهداشت و درمان با حجمی از بخش‌های افتتاح شده بیمارستانی روبه‌رو بودیم که به صورت افتتاح شده بود اما هیچ‌گونه تجهیزات و تخت مناسبی را نداشت.

وی با بیان اینکه این موضوع در بیمارستان‌های طالقانی و پیامبر اعظم (ص) به صورت کاملا مشخص وجود داشت، افزود: به لطف خدا و با حضور رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با پیگیری روسای بیمارستان‌های گنبدکاووس و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی در حوزه افزایش تخت‌ها به ویژه تخت‌های ویژه صورت گرفت که بسیار امیدوار کننده برای حوزه سلامت شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه آرزوی ما از سال‌های قبل داشتن مراکز آموزش عالی سلامت در شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: امروز موفق شده‌ایم در دانشگاه آزاد اسلامی رشته پرستاری را دایر کنیم و از ترم‌های آینده نیز رشته‌های دیگر پیراپزشکی را نیز فعال خواهیم کرد.

صابری با اشاره به اینکه حجم بالای دانشجویان پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن در شهر گرگان با توجه به ظرفیت‌های محدود بیمارستان‌های آموزشی آن مشکلات بزرگی را در حوزه ارائه خدمات مطلوب به مردم در این شهر به وجود آورده است، ادامه داد: ما می‌توانیم از این تهدید شهر گرگان برای شهر خود یک فرصت بزرگ ایجاد کنیم و به همین منظور ما اعلام آمادگی کرده‌ایم پذیرای این دانشجویان و رشته‌های مرتبط با حوزه پزشکی در گنبدکاووس در قالب دانشکده پزشکی باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه تیم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از مجموعه بضاعت و توانمندی‌های شهرستان گنبدکاووس در حوزه ارائه خدمات آموزشی پزشکی بازدید کردند، تصریح کرد: با توجه به نظرات این عزیزان و احصای نیازمندی‌ها برای تاسیس دانشکده پزشکی برخی از تجیهزات را داریم اما برخی دیگر را نیز باید تهیه کنیم.

صابری با تاکید بر اینکه باید ظرف مدت کوتاهی نیازمندی‌های این حوزه را مرتفع کنیم، اضافه کرد: ایجاد دانشکده پزشکی در شهرستان گنبدکاووس نیازمند یک همت دسته جمعی برای توسعه و پیشرفت شهرستان دارد که انتظار داریم همه دستگاه‌ها و ادارات در این حوزه به کمک ما بشتابند.

وی از برگزاری نخستین مجمع خیرین بیمارستانی خبر داد و گفت: نخستین جلسه این مجمع با حضور امام جمعه گنبدکاووس حجت‌الاسلام محمود ترابی و جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران حوزه بیمارستانی برگزار شد که اعضای هیئت مدیره این مجمع نیز از سوی خود اعضا انتخاب شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از قرار گرفتن یک بیلبورد تبلیغاتی شهرداری دقیقا در قابل بیلبورد تبلیغاتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، افزود: با وجود پیگیری‌های بسیار هنوز بیلبورد شهرداری جابه‌جا نشده است که امیدواریم به زودی این مهم نیز محقق شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو