گروه : اجتماعی /

شناسه: 5870

29 اسفند 1402 08:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گنبدکاووس امشب سفیدپوش می‌شود

رئیس اداره هواشناسی شهرستان گنبدکاووس گفت: از بعدازظهر امروز, دمای هوا در شهرستان گنبدکاووس کاهش یافته و از اوایل شب شاهد بارش برف تا صبح فردا خواهیم بود.

به گزارش قابوس نامه تسنیم, منصور فرشاد, ظهر امروز در جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: وضعیت بارش در شهرستان گنبدکاووس بهتر شده و تاکنون, 168.3 میلی متر بارش داشتیم که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان گنبدکاووس افزود: البته بارش‌های باریده شده تاکنون نسبت به آمار دوره‌ای 6 درصد کاهش دارد, اما پیش‌بینی می‌کنیم تا 2 الی 3 هفته آینده, وضعیت بارش ما بهتر شود.

فرشاد تصریح کرد: دمای هوا شهرستان گنبدکاووس تا فردا به منفی 3 درجه می‌رسد و از فردا صبح بارش برف قطع شده و هوا صاف خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: صاف شدن هوا, سرما را تشدید کرده و دمای هوا به 5 درجه زیر صفر خواهد رسید, اما مانند سال گذشته شوک شدیدی برای مزارع و درختان نخواهیم داشت.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: 75 کلاس در گروه الف را برای اسکان مسافران پیش‌بینی کردیم و انتظار داریم با همکاری دیگر ادارات این کلاس‌ها را با تجهیز کردن به اسکان ویژه تبدیل کنیم.

فرج الله رزاقی افزود: امسال 14 کلاس را نیز برای اسکان ویژه مسافران در نظر گرفتیم که به امکانات رفاهی مانند یخچال, تلویزیون, تخت و غیره مجهز هستند.

اصغر نودهی, رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: استقرار اکیپ هلال احمر در دور میدان امام علی(ع) برای راهنمایی مسافران خطراتی داشته و سبب تشدید ترافیک می‌شود.

نودهی افزود: پیشنهاد می‌شود چادرهای هلال احمر در کنار دریاچه مصنوعی که در مسیر کندرو نیز وجود دارد, مستقر شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو