گروه : اجتماعی /

شناسه: 5983

29 اسفند 1402 06:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان: با انقلاب اسلامی مسیر رسول الله در جامعه احیا شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان در همایش نقش بانوان در انفلاب که به میزبانی امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبد برگزار شد  گفت: انقلاب اسلامی ما مسیر و دین روسل الله در جامعه را بار دیگر احیا کرد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام سیف الله سهرابی در ادامه به تاسی از آیه سوم آیت الکرسی افزود: برخی انسانها حرکت به سوی ظمت و برخی دیگر حرکت از ظلمت به سوی نور را انتخاب می کنند که انقلاب ما به رهبری امام راحل و ادامه آن با رهبری ، رهبر معظم انقلاب انتخاب مسیر دوم یعنی حرکت به سوی نور بود.

وی تصریح کرد: در حرکت های به سوی نور خدا ولی رهپویان این مسیر است و امروز بعد از سالها می بینیم که خدا خود ولایت انقلاب ما را بر عهده دارد.

سهرابی راه دیگر را مصداق طاغوت عنوان کرد که امام راحل مبارزه با این طاغوت را سرلوحه انقلاب قرار دادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش بانوان در بدو ظهور اسلام و در مسیر تبلیغ اسلام  و در انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان کرد: همه این بانوان ابتدا شناخت درست از ولایت داشتند و حضور در مبارزات را به پیروی از ولایت آغاز کردند و امروز نیز گوش به فرمان ولایت هستند.

مدیرکل اوقاف گلستان همچنین اضافه کرد: دشمنان به این رمز پی برده اند و درصدد جدایی ما از ولایت هستند و می خواهند انقلاب لکه دار و از بین برود.

در پایان این مراسم از اساتید کلاس های سبک زندگی اسلامی و خبرنگار صداو سیما با اهدای هدایایی تقدیر شد.qaboosnameh 1

qaboosnameh 2  qaboosnameh 3  qaboosnameh 4  qaboosnameh 5  qaboosnameh 6  qaboosnameh 7  qaboosnameh 8  qaboosnameh 9 qaboosnameh 10  qaboosnameh 11  qaboosnameh 12  qaboosnameh 13 qaboosnameh 14 qaboosnameh 15  qaboosnameh 16  qaboosnameh 17  qaboosnameh 18

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو