گروه : اجتماعی /

شناسه: 6006

29 اسفند 1402 06:32

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

کرسی‌های دانش‌آموزی در مدارس شهرستان گنبدکاووس تشکیل می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس ارکان تصمیم‌گیری مدرسه, تشکل‌های دانش‌آموزی هستند، گفت: با فعال کردن کرسی‌های دانش‌آموزی در مدارس شهرستان باید نیازها و مشکلات را شناخته تا آسیب‌های اجتماعی در مدارس کاهش یابد.

 به گزارش قابوس نامه؛به نقل از تسنیم؛ فرج الله رزاقی پیش از ظهر امروز در همایش روسای شوراهای دانش‌آموزی و انتخابات در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری در مدرسه, تشکل‌های دانش‌آموزی است, تا دانش‌آموزان جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: شوراهای دانش‌آموزی قلب تپنده مدرسه و ارکان تصمیم‌گیری در فعالیت‌های آموزشی, پرورشی هستند به شرطی که دانش‌آموزان و روسای آن مطالبه‌گر باشند.

وی افزود: شما روسای دانش‌آموزی باید, در کنار مدیر و معلمان و دیگر کارکنان مدرسه, آسیب‌ها را شناخته و به این افراد مشاوره بدهید و در همه برنامه‌ها مشارکت داشته و تصمیم‌سازی کنید.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس تصریح کرد: شما دانش‌آموزان باید از این فرصتی که قانون در اختیار شما گذاشته و حق قانونی شما است بهره ببرید و زبان گویا همکلاسی‌ها و دیگر دانش‌آموزان مدرسه باشید.

وی تاکید کرد: با فعال کردن کرسی‌های دانش‌آموزی و دعوت از مسئولان در جهت در میان گذاشتن مشکلات مرتبط, بتوانید, نیازها و مشکلات را شناخته و در رفع آن اقدام کنید تا آسیب‌های اجتماعی در مدرسه نیز کاهش یابد.

رزاقی یادآور شد: شوراهای دانش‌آموزی تمرینی است تا شما در آینده‌ای نه چندان دور, به عنوان یک مدیر مسئولیت‌پذیر, جای مدیران دستگاه‌های اجرایی در مدیریت توانمند, بتوانید شهر و مردمان خود را توسعه و راضی کنید.

وی گفت: در کشور, مجلس دانش‌آموزی برپا است و از هر استان, 2 نفر از روسای شورای دانش‌آموزی شرکت دارند, که در سالهای گذشته خوشبختانه  روسای دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس, به عنوان رئیس مجلس, نائب رئیس و رئیس هیئت مدیره در کشور از بین همه استان‌ها انتخاب شدند و توانستند, طرح‌ها و پیشنهادات خوبی ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امروز روسای دانش‌آموزان متوسطه دوم پسر و دختر, انتخابات برگزار کرده و 5 نفر را انتخاب می‌کنند که از بین این افراد, 2 نفر به عنوان رئیس و نائب رئیس انتخاب خواهند شد.

رزاقی اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس 486 مدرسه در مقاطع مختلف دارد که حدود 150 مدرسه در مقطع متوسطه دوم استو از هر مدرسه به صورت میانگین, حداقل2 نفر در شورای دانش‌آموزی عضو هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
غریبه
19 مهر 1400

به گفته جناب آقای قلیش لی، یکی از اعضای محترم شورای شهر گرگان، صاحب این ملک با باطل نمودن برخی از مصوبات غیرقانونی شورای شهر گرگان، از طریق دادخواست به دیوان عدالت خسارتی بالغ بر چندین میلیارد تومان وارد نموده که شورای شهر، در پاسخ مغرضانه به این شخص دست به اینکار شنیع زده است.

آرشیو