گروه : اجتماعی /

شناسه: 7303

29 اسفند 1402 10:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بعد از ترند شدن #اهواز_تسلیت نوبت به هشتگ #طاها_اقدامی رسید؛ موج واکنش ها وانزجار مردم درفضای مجازی وشبکه های اجتماعی به حمله تروریستی در اهواز

طی 24 ساعت گذشته هشتگ #طاها_اقدامی به ترند اول توییتر تبدیل شد و کاربران فضای مجازی با انتشار عکس هایی از این کودک 4 ساله انزجار خود را از اقدام تروریست های الاحوازی اعلام کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از راه دانا؛ روز ۳۱ شهریور ماه، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، بعد از ۳۰ دقیقه از شروع مراسم، ۴ تروریست مسلح از پارک پشت جایگاه، مردم و نیروهای در حال رژه را به رگبار بستند که متاسفانه چند تن از هموطنان، از جمله چند تن از نیروهای ارتش و سپاه به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

این حادثه تا کنون 25 شهید و حدود 50 نفر زخمی داشته است که در میان شهدا نام طاها اقدامی کودک 4 ساله نیز به چشم می خورد؛ طاها پسری بود که تصویر زخمی او روی دست یک نظامی در اولین ساعات پس از این حادثه تروریستی دست به دست شد.

تصاویر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کودکی چهار ساله مجروح در دستان یک سرباز در حال انتقال به بیمارستان است و اکنون خبر رسیده که این کودک به شهادت رسید.

پدر این کودک گفته است که پسرم را جلوی چشمم کشتند. او قرار بود سال دیگر به مهد کودک برود. سعدالله اقدامی شاهد و مجروح حادثه که در بیمارستان بستری بود گفت: پسر و همسرم که نظاره گر رژه بودند در این حادثه تیر خوردند؛ پسرم را جلوی چشمم کشتند و همسرم اکنون در اتاق عمل است.

طی 24 ساعت گذشته هشتگ #طاها_اقدامی به ترند اول توییتر تبدیل شد و کاربران فضای مجازی با انتشار عکس هایی از این کودک 4 ساله انزجار خود را از اقدام تروریست های الاحوازی اعلام کردند.

حسن رحیم پور ازغدی با انتشار عکسی از عکس طاها اقدامی در توئیتی به اصل اسلام اشاره کرده و نوشته است: «اسلام شناسی غربی»، اسلام شناسی دروغین است؛ اسلام را باید از متن اسلام شناخت. اسلام، هر نوع تهدید علیه جان بی گناهان و امنیت عمومی را مصداق محاربه و مستحق مجازات شدید می داند.

1

سجاد پروانه هم یکی دیگر از کاربان فضای مجازی است که با اشاره به مفهوم شهادت نوشته است: سرباز مدافع وطن باشی یا مدافع حرم و یا حتی کودکی خردسال همچون #طاها_اقدامی ، برای شهادتت نیاز به نگاه حضرتش داری... اگه شهید نشی ، میمیری ... #اهواز_تسلیت

2
 

معین یک کارشناس فضای مجازی، در این خصوص در توییتی نوشت: سلبریتیهاو رسانه هایی که بوی نفت سعودی میدهند چراوقت اعدام یک جانی یا مردن سگ وگربه هایشان عزادارمیشوند؟ BBCو رویترز و... برای تفاخر به کشتن کی به سخنگوی گروهک تروریستی تریبون دادند؟ راستی تاج زاده و کرباسچی و... چرا دیگر دلشان هوای مذاکره با تروریستها را نمیکند؟

3

مصطفی هدایی در توئیتی نوشته است وقتی رسانه باشی و لقمه حروم دشمن رو خورده باشی باید به قاتلان کودکان کشورت هم تریبون بدی و مراقب باشی که بهشون تروریست نگی.

4

معصومه خداوردیان یکی دیگر از فعالان فضای مجازی نیز با انتشار عکس طاها اقدامی نوشت: این بچه با گلوله‌ای شهید شد که پولش رو پدران #FATF دادن؛ آمریکا عربستان صهیونیست؛ به آقای لاریجانی ورفقای مجلسیش که این روزا برای تصویب FATF دل تو دلشون نیست، توصیه می‌کنم چند دقیقه به مظلومیت این بچه و خونی که توی صورتش پاشیده خیره بشن بلکه خجالت بکشن.#طاها_اقدامی فقط 4 سالش بود.

5

طاها اقدامی یکی از شهدای این حادثه تروریستی بود که بار دیگر ثابت کرد گروه های تروریستی دشمنی اصلی شان بامردم بوده و کشتار بی رحمانه مردم برای آنها اولویت است؛ خون شهدای اهواز بار دیگر ثابت کرد که تا زمانی که مقتدای مردم امام حسین است هیچگاه ارزش های دینی و اسلامی کمرنگ نخواهند شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو