گروه : اجتماعی /

شناسه: 7440

29 اسفند 1402 07:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دانشکده علوم پایه گنبدکاووس با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه گنبدکاووس گفت: دانشکده علوم پایه شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در مهرماه افتتاح می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم , حسین گلچینی صبح امروز در تجدید میثاق و غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاووس با حضور مسئولان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با شعار امید به آینده و افتخار به گذشته, باید در هفته دولت اقدامات و برنامه های اجرا شده در نظام جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی شود و برنامه های متفاوت و پرمحتوایی برگزار شود.

وی افزود: دانشکده علوم پایه و فنی مهندسی به مساحت 5 هزار متر مربع و اعتبار 65 میلیارد مراحل پایانی خود را می‌گذارند و در مهرماه امسال با حضور وزیر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس گفت: یادمان شهدای گمنام دانشگاه و مسجد آن به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار 3 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های دانشگاه در این دولت است.

بیش از 80 برنامه در هفته دولت در گنبدکاووس اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال 100 برنامه در سطح شهرستان اجرا می‌شود که بیش از 80 برنامه شاخص در جدول برنامه‌ها گنجانیده شده است.

حجت الاسلام علی فتحی اظهار داشت: یکی از اهداف شهدا, تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران, حفظ و تداوم آن بود و به همین علت جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: ما امروز در کنار شهدا حاضر شدیم تا در زیر سایه ولایت و رهبری, در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی گام برداریم و راه شهدا را ادامه دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: پیام شهدا وفاق, اتحاد و همدلی است و در این شرایط زمانی ما بیش از گذشته باید این فضا را بین مردم, مردم و مسئولان و بین مسئولان ایجاد کنیم که در شهرستان گنبدکاووس این اتحاد و وفاق در همه زمینه‌ها وجود دارد.

وی یادآور شد: یادواره شهدا و سادات روز چهارشنبه در مسجد قائمیه برگزار خواهد شد و در شب عید غدیر نیز جشن غدیر در پارک شهرداری و مسجد عسکریه به مناسبت هفته دولت و ولایت و امامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو