گروه : اجتماعی /

شناسه: 7450

29 اسفند 1402 05:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تغییر در ریاست تنها دانشگاه دولتی شرق گلستان؛ ابولفضل طهماسبی جایگزین حسین گلچینی شد

حسین گلچینی رئیس تنها دانشگاه دولتی شرق استان گلستان با حکمی که از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صادر شد کرسی ریاست این دانشگاه را به ابولفضل طهماسبی یکی از اساتید جوان این دانشگاه سپرد.

به گزارش قابوس نامه، انتشار این خبر در شبکه های مجازی با واکنش های متعدی روربرو شد و آن را ناگهانی عنوان کردند.

qaboosnameh329

ابولفضل طهماسبی دارای کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم مرتع از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است و سوابقی چون مدیریت واحد کتابخانه و اینترنت دانشگاه گنبد کاووس و مدیریت امور آموزشی و عضویت در کمیسیون موارد خاص این دانشگاه، مدیریت امور آموزشی، پژوهشی و سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی گرگان، مدیریت امور داخلی نشریه علمی و پژوهشی حفاظت زیست بوم گیاهان، کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی را در کارنامه خود دارد.

وی عضو فعال نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان گلستان نیز هست و با داشتن 43 سال سن امروز به عنوان رئیس دانشگاه دولتی گنبد فعالیت خود را آغاز می کند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین ضمن صدور حکم ابولفضل طهماسبی طی نامه ای از زحمات حسین گلچینی تقدیر کرد.

qaboosnameh328

گفتنی است دانشگاه دولتی گنبدکاووس با سابقه 35 ساله به عنوان تنها مرکز آموزش عالی دولتی شرق گلستان با 130 عضو هیات علمی در 80 رشته در تمام مقاطع از کاردانی تا دکتری، حدود سه هزار و 500 دانشجو دارد.

این دانشگاه یکی از دانشگاههای مهم استان به شمار می رودد که توجه به تقویت هر چه بیشتر بخش علمی آن در اولویت مطالبات دانشگاهیان قرار دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو