گروه : اجتماعی /

شناسه: 7460

29 اسفند 1402 11:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه گنبدکاووس: 20 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد گفت: در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 و گروه جهادی از امروز تا 29 شهریور ماه به حاشیه شهرهای گنبدکاووس اعزامی می شوند.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور، در افتتاحیه رزمایش خدمت اردوهای جهادی با عنوان این مطلب افزود: این گروهها با توجه به نیاز های شناسایی شده در مناطق حاشیه شهر در قالب طرح کرامت  به انجام کارهای اقتصادی، فرهنگی، کارآفرینی، محرومیت زدایی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و ارتقای بهداشت عمومی خواهند پرداخت.

qaboosnameh 2

وی ادامه داد: از ابتدای تابستان تا کنون نیز 35 گروه جهادی به عرصه های مختلف اعزام شدند و همچنین با حضور 160 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم دهستان سلطانعلی به 2552 نفر ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی و ترمیم، مامایی و فیزیو تراپی ارائه شد.

فرمانده سپاه گنبد اضافه کرد: از 20 گروهی که از امروز اعزام خواهند شد نیز 2 گروه پزشکی هستند که خدمات رایگان پزشکی ارائه خواهند کرد.

وی اذعان کرد: این خدمت بی منت بسیج به مردم است تا علاوه بر تقویت امید در آحاد جامعه به کمک دستگاههایی که خواهان کمک بسیج هستند اعلام آمادگی کن.

qaboosnameh 3

سرهنگ قاسم پور خطاب به جهادگران بسیجی گنبد گفت: نقاط محروم کم و کاستی هایی دارد که با حضور در این مناطق با آن مواجه خواهیم شد و کار بزرگی در پیش داریم که مقصد آن لذتی معنوی است و برای رسیدن به این لذت معنوی باید نیت خود را خدایی کنیم.

فرمانده سپاه گنبد تاکید کرد: اگر امروز ببینیم در جامعه نیازمندی وجود دارد اما به او کمک نکنیم باید در ادعای انقلابی بودن خود شک کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو