گروه : اجتماعی /

شناسه: 7636

29 اسفند 1402 07:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 بخشدار مرکزی گنبد: مدیران باید پاسخگوی مردم باشند

بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس واگذاری مدیریت به مردم را مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی دانست و گفت: پاسخگویی به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند کمترین وظیفه مدیران است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا،رضا باقری چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای دهستان باغلی مرامه بخش مرکزی گنبد اظهار داشت: انتخاب مدیران به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم و نیز روی کارآمدن شوراها، از مصادیق عینی واگذاری مدیریت ها به مردم است.
وی افزود: حضور مستمر مدیران با درخواست شوراها و دهیاران در روستاها و بررسی مسائل و مشکلات مردم در راستای مردمی بودن مدیران و پاسخگویی آنان است.
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گنبدکاووس نیز در این نشست با یادآوری وضعیت روستاها در حکومت پهلوی گفت: در آن دوران روستاهای بسیاری از کمترین امکانات رفاهی مانند آب، برق، گاز، راه، مدرسه و خانه بهداشت محروم بودند.
حجت الاسلام علی فتحی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و با وجود سنگ اندازی استکبار جهانی و تحمیل جنگ هشت ساله و تحریم ها، روستاهای کشور به امکانات فراوان مجهز و به مناطقی عاری از محرومیت های پیشین تبدیل شده اند.
قربان محمد قولجایی رییس شورای بخش مرکزی گنبدکاووس نیز در این نشست از شوراها و دهیاران خواست برای تحقق روستای بدون بیکار و پاک با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی تلاش کنند.
بخش مرکزی شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان، با 130 روستا دارای کد شناسایی و حدود 40 نقطه جمعیتی، 170 هزار نفر جمعیت دارد که 44 روستای آن در دهستان باغلی مرامه سکونت دارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو