گروه : اجتماعی /

شناسه: 8004

29 اسفند 1402 13:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 6.2 کیلوگرم تریاک در گنبدکاووس کشف شد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس درشرق استان گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان مقدار 6 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا، سرهنگ محمود علی فر گفت: این مقدار مواد افیونی روز گذشته در بازرسی منزل یکی از اهالی روستاهای همجوار شهر گنبدکاووس با هماهنگی مرجع قضایی، کشف و ضبط شد.
وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: مواد مخدر بستر بسیاری از آسیب های اجتماعی است که برای پیشگیری و کاهش آن، پلیس به مشارکت همه گروه های مردمی و گزارش موارد مشکوک این مواد افیونی نیاز دارد.
سرهنگ علی فر همچنین از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با ارسال پیامک جعلی انتقال وجه، موفق به یک میلیارد ریال کلاهبرداری از برخی شهروندان گنبدی شده بود، خبر داد و گفت: این فرد ساکن یکی از استان های شمالی می باشد.
وی تصریح کرد: متهم پس از خرید با گرفتن شماره تلفن همراه فروشنده و شماره کارت بانکی او، اقدام به ارسال پیامک جعلی واریز وجه با سرشماره بانک مبدا برای آنان می کرد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: افراد مالباخته نیز با مشاهده پیامک های بانکی، نسبت به واریز وجه مطمئن شده اما پس از مراجعه به بانک، از جعلی بودن پیامک اطلاع پیدا می کردند.
سرهنگ علی فر گفت: پس از گزارش کلاهبرداری به پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و با یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهم شده و در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی اولیه پلیس به یک میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کرده و هم اکنون با دستور مرجع قضایی در زندان به سر می برد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو