شناسه: 9044

29 اسفند 1402 12:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

درباره عدم ورود واکسن خارجی با نظر رهبر انقلاب کاملا موافقم/ هدف BBC لجن پراکنی است

مینو محرز گفت: نظر من با نظر رهبر انقلاب همسو است و به هیچ عنوان به واکسن هایی که از نظر علمی تایید نشده است نمی توان اعتماد کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در خصوص خبری که اخیرا BBC فارسی از وی در خصوص مخالفت با نظر رهبر انقلاب درباره وارد کردن واکسن خارجی منتشر کرد، اظهار داشت: با هیچ رسانه‌ای هیچ گفتگویی نداشتم و این موضوع را کلا تکذیب می‌کنم.

وی افزود: کاملا مخالف ورود واکسن‌های خارجی هستم، زیرا هیچ کدام به نظر علمی تایید نشده است.

محرز با بیان اینکه امید من به واکسن تولید شده در داخل است، ادامه داد: می‌توانیم مردم خود را درمان کنیم. دو ماه پیش با یک خبرگزاری داخلی مصاحبه داشتم و حرف‌ها قبل از مواضع هوشمندانه رهبری و تولید واکسن ایرانی بوده است، اما متاسفانه هدفمند منتشر شده است.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: نظر من با نظر رهبر انقلاب همسو است و به هیچ عنوان به واکسن‌هایی که از نظر علمی تایید نشده است نمی‌توان اعتماد کرد.

وی در پایان افزود: هدف بی بی سی لجن پراکنی است. ورود واکسن خارجی برای تولیدکنندگان میلیارد‌ها سود دارد و طمع کرده اند. بیگانگان هدفی جز جنگ روانی و به هم ریختن آرامش مردم ندارند و سلامت مردم خود را همانطور که رهبری فرمودند: به خطر نمی‌اندازیم. امید من به دانشمندان و واکسن ایرانی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو