شناسه: 9647

10 فروردین 1403 19:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی فقیه سپاه گنبدکاووس: بسیج مصادره هیچ جا نیست؛ بسیج پاره تن مردم است

حجت السلام و المسلمین رجنی: هشت سال دفاع مقدس اولین ثمره ی بسیج بود.آن روزها کسی گمان نمی کرد بسیج بتواند هشت سال چنان شور و حماسه ای در جبهه به پا کند. حماسه ای که اکنون گوشه ای ازآن چند صد کتاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ حجت السلام و المسلمین رجنی، نماینده ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس، در گفت و گو با خبرنگار قابوس نامه گفت: بسیج شجره طیبه ای است که میوه ی چهار فصل دارد و شفای همه معضلات جامعه ماست.

وی با اشاره به جانفشانی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس اولین ثمره ی بسیج بود.آن روزها کسی گمان نمی کرد بسیج بتواند هشت سال چنان شور و حماسه ای در جبهه به پا کند. حماسه ای که اکنون گوشه ای ازآن چند صد کتاب شده است که رهبر انقلاب هنوز هم که هنوز است تاکید ویژه بر نگارشان خاطرات دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رجنی اظهار کرد: باید دانست که بزرگ بسیجیان امروز کادر درمان کشور ما یا به تعبیر دیگر مدافعین سلامت ما هستند که رهبر انقلاب مکررا از این بزرگواران قدردانی کردند. این نیز برگ زرینی از کارنامه بسیج است؛ بسیجی که در روز های آغازین این بیماری منحوس با وجود تمام دشمنی ها و مانع تراشی ها، در قامت رفع نیاز ماسک و گان درآمد و این بحران را در کشور مدیریت کرد.

وی ادامه داد: از جمله نگرانی های مردم موضوع تجهیز و غسل اموات کرونایی و همچنین آسیب های اقتصادی به وجود آمده بر اثر کرونا بود که بسیج بار دیگر پا به عرصه گذاشت و نقش آفرینی کرد.

نماینده ولی فقیه سپاه گنبدکاووس به تشریح شعار امسال هفته بسیج پرداخت و گفت: بسیج پاره تن مردم یعنی بسیج مصادره هیچ جا نیست؛ بسیج از مردم و در خدمت مردم است.

وی در پایان با قدردانی از روحیه ی بسیجی دولت سیزدهم افزود: در این چهل سال ثمره ی بسیج تنها به درون مرزهای ایران ختم نشد بلکه جهان اسلام را نیز بهره مند کرد. امروز جبهه مقاومت ثمره ی دیگری از بسیج مستضعفان  است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو