گروه : اقتصادی /

شناسه: 2339

29 اسفند 1402 06:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان؛ نتایج بزرگی در مذاکرات اتفاق افتاد

استاندار گلستان در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان گلستان با اشاره به تلاش دولت برای مذاکره با قدرتهای جهان گفت: ما در مذاکراتی سخت با قدرتهایی که قائل به مذاکره با ما نبودند و برای مذاکره حسابی باز نمی کردند نشستیم ونتایج بزرگی در مذاکرات اتفاق افتاد.

به گزارش قابوس نامه، حسن صادقلو تفزود: برخی بدخواهان می خواهند امید ، اعتماد و مشارکت مردم را از بین ببرند. برای قضاوت در مورد عملکرد دولت باید اقدامات اقتصادی آن را زیر نظر بگیریم. روزی که من از هیئت دولت رای گرفتم ریاست جمهوری گفت ما استاندار توسعه ای می خواهیم.
85 درصد از اقدامات دولت در راستای اقتصادی و توسعه ای است
صادقلو ادامه داد: ما باید نگاه جهانی را به خودمان تغییر دهیم، ما در مذاکراتی سخت با قدرتهایی که قائل به مذاکره با ما نبودند و برای مذاکره حسابی باز نمی کردند نشستیم ونتایج بزرگی در مذاکرات اتفاق افتاد.السی ها باز شد و فضای جهانی نسبت به ما چیز دیگری شده است.
استاندار گلستان تصریح کرد: متاسفانه در کشور جزئی ترین بنگاهها فکر می کنند باید مستقیم خودشان صادر کنند در حالیکهه نمی شود هر بنگاه اختصاصی خودش به دنبال صادرات باشد،صادرات علم و تجربه است و زبان خودش را می خواهد.
حسن صادقلو با اشاره به  برگزاری 23 جلسه کارگروه تسیهلات و رفع موانع تولید در کشور خاطر نشان کرد تا کنون 612 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده که 228 میلیارد تومان به 230 واحد تولیدی به شکل مستقیم و 384 میلیارد تومان به 312 واحد در راستای ایجاد رونق تولید بوده است.
وی یادآور شد: ما نمی گوییم تسهیلات رافع همه مسائل است اما کاهش هزینه های تولید نگاه ماست و باید اقداماتی کنیم تا هزینه تولید کاهش یابد.
استاندار گلستان از برگزاری جلسات پنجره ما جلسات پنجره تولید در جهت هموار کردن استعلام های فرصت سوز و زمان گیر در آینده خبر داد  و گفت: مجوز های حاکمیتی که منزلت سرمایه گذار را می شکند باید از بین برود.
وی با اشاره به اعتباراتی که در بازار امروز جایگاهی ندارد اذعان کرد: متاسفانه در بازار ما "چونه زنی" رفتاری شده است که با مشتری شکل می گیرد، چرا در بازارهای ما چک و صفته در روابط جواب نمی دهد ولی در گذشته کلمه ای کافی بود..
حسن صادقلو با ابراز تاسف از عدم امنیت در بازار امروز گفت: باید این روند ادبیات رفتاری با مشتری را اصلاح کنیم و ضرورتی ندارد دولت بنگاه داری کند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو