گروه : اقتصادی /

شناسه: 2884

09 فروردین 1403 17:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با اعتبار140 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد؛ 33 پروژه عمرانی اقتصادی و تولیدی بخش داشلی برون

33 پروژه عمرانی ، اقتصادی و تولیدی بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس همزمان با ایام سی و هشتمین بهار آزادی ، اعتبار پیش بینی شده 140 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش قابوس نامه، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد در آئین اففتاح و کلنگ زنی متمرکز این پروژه ها گفت: از جمله مهمترین این پروزه ها، 3 پروژه گازرسانی، 2 پروژه مدرسه سازی که بخشی از آن توسط خیرین تامین شده است و کتابخانه شهر اینچه برون و کلنگ زنی همزمان و متمرکز پروژه تسطیح و روکش جاده روستایی است.

qaboosnameh 7
عبدالقدیر کریمی افزود: یکی از اساسی ترین و مهم ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است که امروز به برکت دولت آرامش بازار،‌کاهش تورم، تثبیت قیمت ارز  و نظام پولی و ارزی را شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: امروز رادیو بیگانه اعلام کرد که هیچ زمانی اقتدار ایران به اندازه امروز نبوده است و شاهد هستیم که ایران به قدرت و اقتدار جهانی تبدیل شده است.

qaboosnameh 4
کریمی ادامه داد: ما در عرصه سیاست های خارجی با مدیریت مذاکرات موفق و حرکت راهبردی تیم هسته ای موفقیت کسب کردیم که ترامپ امروز از این موفقیت با اکراه سخن می گوید و اذعان می کند که اگر او بود اجازه نمی داد تا ایران به این موفقیت دست یابد.
وی دستاوردهای سیاست های خارجی ایران را درست، منطقی و با حکمت عنوان کرد و ادامه داد: این سیساست ها باعث عزت و منزلت ما شد و شاهدیم که امروز اروپا و 5+1 می گویند ما به مذاکرات وفاداریم.

qaboosnameh 5
فرماندار ویژه گنبدکاووس دستاوردهای دولت را دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: امسال پروژه های گنبد از لحاظ تعداد و اعتبار رقم های بالایی بوده است ما پروژه ارگانیا را در دوزولوم بخش داشلی برون  که 169 نفر اشتغال زایی می کند افتتاح کردیم و با توسعه بیشتر ظرفیت انرژی خورشیدی  که پروژه دیگری در این منطقه است شاهد شکوفایی و اشتغال زایی بیشتری خواهیم بود.
35 درصد از اعتبارات گازگلستان به گنبد اختصاص یافته است
معاون استاندار گلستان با اعلام این خبر که 35 درصد از اعتبارات گازرسانی استان به گنبدکاووس تخصیص داده شده است اذعان کرد: بخش داشلی برون مطالیات و نیاز های زیادی دارد کهبرای بخش داشلی برون و گازرسانی آن هم پیگیری های لازم در حال انجام است.

qaboosnameh 3
وفاق و همدلی مسئولین شهرستان گنبد مسئله دیگری بود که فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آن در سایه این وفاق و همدلی پیگیر جاده نفت هستیم، دو جلسه نیز در تهران برای جاده نفت گذاشته شده است که پیش بینی می شود کار این جاده با تخصیص اعتبارات ملی در سال 96 اغاز شود.

qaboosnameh 8
وی در پایان سخنانش با توجه به سیاست های رئیس جمهور جدید امریکا بر حضور هر چه با شکوهتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: با حضور مردم  در راهپیمایی کشورهای منطقه ای و قدرتهای جهانی بدانند که مردم ایران در هر قشر و قومیتی یک صدا از اهداف نظام انقلاب اسلامی پیروی می کنند.
با رهبری هوشمندانه انقلاب نقشه های دشمن، نقش بر آب شده است
در این آئین امام جمعه اهل سنت شهر اینچه برون نیز ضمن تاکید بر حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: بر همه واجب است که قدر نعمتهایی که تعداد آن از دسترس ما خارج است بدانیم.

qaboosnameh 6
آخوند مدد هوشمند افزود: دشمن نقشه های بزرگی در پیش دارد و یکی از آنها ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و در میان دشمن افرادی خودفروخته وجود دارند که باعث برافروخته شدن آتش جنگ و نفاق می شوند.
امام جمعه اهل سنت اینچه برون اظهار کرد: در کشور به برکت برقراری حکومت اسلامی و رهبری هوشمندانه و فهیم  و اتحاد و همدلی مردم، نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

qaboosnameh 9

نویسنده :

نظرات
آرشیو