گروه : اقتصادی /

شناسه: 5743

29 اسفند 1402 05:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس: ۵۰۵ میلیارد ریال برای تسهیلات اشتغال در گنبدکاووس اختصاص یافت

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه مشاغل فراگیر, سهم تسهیلات گنبدکاووس, ۳۸۵ میلیارد ریال بود که با پیگیری‌های انجام شده این میزان به ۵۰۵ میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم, عبدالقدیر کریمی, ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های زیادی در زمینه تسهیلات رفع موانع تولید در شهرستان گنبدکاووس وجود دارد, انتظار می‌رود یا این کارگروه به صورت مستقل در گنبدکاووس هم برگزار شود و یا اینکه بعضی از جلسات این کارگروه با محوریت گنبدکاووس و رسیدگی به این پرونده‌ها در این شهرستان برگزار شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ش شهرستان گنبدکاووس افزود: در استان گلستان, بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در جهت وحدت رویه سیاست بانکها در ارائه تسهیلات بین بانک‌ها عمل می‌کند و پیشنهاد می‌شود در شهرهای دیگر استان و یا حداقل در گنبدکاووس, بانک ملی به عنوان شورای هماهنگی بانکها معرفی شود تا مشکلات شهرستان‌ها در تسهیلات پرداخت توسط بانک‌ها برطرف شود.

وی افزود: در حوزه مشاغل فراگیر, سهم تسهیلات گنبدکاووس, 385 میلیارد ریال بود که با پیگیری‌های انجام شده این میزان به 505 میلیارد ریال افزایش یافت.

کریمی تصریح کرد: در حوزه اشتغال و حداقل بازار کسب و کار, تمرکز از استان خارج شود و به مدیران شهرستانی تفحیض اختیاراتی داده شود تا سرمایه گذاران در دیگر شهرهای استان در این مسیر با موانع و زمان طولانی برخورد نکنند, زیرا بسیاری از آنها در این مسیر خسته شده و منصرف می‌شوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: با توجه به اینکه نرخ مشارکت جوانان و بانوان در حوزه اشتغال افزایش یافته است, به نظر می‌رسد در حوزه تسهیلات نیز باید نگاه ویژه‌ای به این دو بخش داشت و اولویت پرداخت تسهیلات در این 2 بخش افزایش یابد.

کریمی با اشاره به راهپیمایی مردمی روز گذشته مردم گنبدکاووس اظهار کرد: جا دارد از حضور به موقع مردم در راهپیمایی روز گذشته بر علیه معاندین و اغتشاش‌گران و حمایت از مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی قدردانی کنم, این راهپیمایی به قدری باشکوه بود که در شبکه‌های سراسری نیز منعکس شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو