گروه : اقتصادی /

شناسه: 6252

29 اسفند 1402 14:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان گنبدکاووس گشایش یافت

رئیس صنعت, معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه قرار گرفتن در سال جدید و با افزایش خرید مردم در این ایام، نمایشگاه فروش بهاره با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف از امروز در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، خلیل رجبلی, ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در گنبدکاووس اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 144 غرفه شامل آجیل و خشکبار, پوشاک, کیف و کفش, گل و گیاه, مواد غذایی, واحدهای تولیدی لبنیات و غیره است. این نمایشگاه از امروز تا 23 اسفندماه سال جاری از ساعت 10 صبح تا 22 شب در خیابان شهید دستجردی, پشت اداره گاز, انبار غله برای عموم مردم و علاقمندان دایر است.

رئیس صنعت,معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: به منظور کمک به افزایش توان خرید مردم در حلول سال جدید و همچنین کمک به اقشار مختلف برای خرید سال نو, این اجناس و کالا ها با 15 تا 20 درصد تخفیف در نمایشگاه عرضه می شود.

رجبلی تاکید کرد: با توجه به اینکه گنبدکاووس ,دومین شهر بزرگ استان است ,خوشبختانه در زمینه برپایی نمایشگاه‌های مختلف بسیار موفق عمل کرده و در چند سال اخیر شاهد برپایی نمایشگاه های تخصصی مبلمان,جهیریه و غیره بودیم, تا ضمن تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی ,بتوانیم شرایطی خوبی برای خرید مردم نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو