گروه : حوادث /

شناسه: 6359

29 اسفند 1402 05:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون جمعیت هلال احمر گنبدکاووس خبر داد 11 مصدوم در حوادث نوروزی گنبدکاووس

معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از آسیب‌دیدگی 11 نفر در حوادث نوروزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس ؛ بهروز میرزاعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان با اشاره به آماده‌باش نیروهای جمعیت هلال احمر از روزهای قبل از نوروز برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از نیروهای این جمعیت را داوطلبان عزیزی تشکیل می‌دهند که برای ارتقا امنیت و سلامت مردم عزیز تعطیلات خود را در پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر می‌گذراندند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در بخش امداد و نجات دو پایگاه بین جاده‌ای «ایمر» و «اینچه‌برون» را مدیریت می‌کند، افزود: تیم‌های امدادی ما در ایام نوروز از 28 اسفند به صورت ویژه در این پایگاه در خدمت مردم عزیز و مسافران نوروزی بوده‌اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در سه روز گذشته از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در محدوده ارائه خدمات پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای گنبدکاووس تعداد پنج حادثه رخ داده است، خاطرنشان کرد: از این حوادث رخ داده در سه روز گذشته چهار حادثه مربوط به تصادفات بین جاده‌ای بوده است که به سرعت نیروهای امدادی ما به محل حادثه اعزام شده‌اند.

میرزاعلی از مصدوم شدن تعداد 11 نفر در حوادث نوروزی در این سه روز خبر داد و گفت: تعداد پنج نفر از این مصدومان توسط نیروهای امدادی ما مورد مداوای اولیه و فعالیت‌های امدادی نخستین قرار گرفته‌اند و در صورت نیاز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 6 مصدوم نیز توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر گنبدکاووس به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شده‌اند، ادامه داد: تعداد یک نفر مصدوم نیز به پرسنل محترم و تلاشگر اورژانس تحویل داده شده است تا به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شود.

معاون امداد و نجات هلال شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تا پایان تعطیلات نوروزی با افتخار در کنار مردم هستیم، تصریح کرد: طرح ویژه امداد و نجات نوروزی و یا همان طرحی ایمنی و سلامت تا پایان تعطیلات نوروزی و موج آخرین سفرها برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو