گروه : حوادث /

شناسه: 6360

29 اسفند 1402 08:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس: ارائه خدمات ایمنی و سلامت به 124 مسافر نوروزی در گنبدکاووس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از ارائه خدمات ایمنی و سلامت به 124 مسافر نوروزی در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس؛ اصغر نودهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: این طرح از ابتدای روز 28 اسفندماه به صورت رسمی و با قدرت و توکل بر خداوند متعال در شهرستان گنبدکاووس همزمان با سراسر استان گلستان اجرایی شده و به لطف خدا و همت همکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بالغ بر 3 هزار و 267 مسافر و گردشگر نوروزی وارد شهرستان گنبدکاووس شده‌اند، افزود: این آمار مربوط به مدخل‌های ورودی شهرستان گنبدکاووس است که پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در آن مدخل‌ها مستقر بوده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از توزیع بالغ بر یک هزار و 600 نقشه راهنمای شهرستان و اماکن گردشگری و تاریخی آن میان مسافران نوروزی توزیع شده است، خاطرنشان کرد: تعداد 642 بروشور معرفی شهرستان گنبدکاووس نیز میان گردشگران وارد شده به شهرستان توسط پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

نودهی از ارائه خدمات سلامت به مسافران نوروزی در پایگاه‌های ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: در طی سه روز گذشته از اجرای این طرح بالغ بر 124 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از خدمات سلامت این پایگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اقلام فرهنگی، هنری و تزئینی نیز به تعداد 2 هزار و 669 مورد میان مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شده است، ادامه داد: 131 نفر نیز از اتاق دوستدار کودک در پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در این سه روز استفاده کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در پایگاه‌های ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت ایستگاه‌های نماز و یا همان نمازخانه نیز تعبیه شده است، تاکید کرد: بسیاری از مسافران عزیز نیز از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کرده‌اند که برای ما به عنوان یک کار فرهنگی و خودجوش بسیار افتخارآمیز است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو