گروه : حوادث /

شناسه: 6478

29 اسفند 1402 10:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تصادفات جاده‌ای در گنبدکاووس ۳۵ مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه سال ۹۷, ۱۷ مورد تصادف جاده‌ای در محدوده شهرستان توسط پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهرستان گزارش شد که ۳۵ نفر در این حوادث مصدوم شدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم, اصغر نودهی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در سال جاری پایگاه امداد و نجات شهدای مدافع حرم در محدوده روستای ایمر در مسیر جاده گنبدکاووس به آق‌قلا برای کاهش تلفات جاده‌ای ناشی از تصادفات افتتاح شد.

وی افزود: در سال جاری توسط 2 پایگاه امدادو نجات جاده ای "سه‌راهی اینچه برون "و "ایمر", در ایام نوروز 17 مورد تصادف گزارش شد که 35 نفر در این تصادفات مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در همین مدت زمانی, 37 هزار و 147 نفر مسافر از کمپ‌های سلامت و ایمنی جمعیت هلال‌احمر شهرستان خدمات دریافت کردند.

نودهی تاکید کرد: همچنین در این مدت تعداد 10 هزار و 567 نقشه و 8 هزار و 478 بروشور معرفی جاذبه‌های گردشگری, تاریخی و زیارتی شهرستان گنبدکاووس بین مسافران توزیع شد.

وی یادآور شد: در سال جاری 2 کمپ سلامت و ایمنی مسافر( راهنمای مسافر) در حوزه شهرستان گنبدکاووس, یکی در ورودی شهر, جنب دریاچه مصنوعی و دیگری در محوطه برج قابوس, به مسافران خدمات ارائه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: در همین مدت زمانی, 33 هزار و 39 عدد دیگر محصولات بین مسافرین توزیع و 3 مورد رهاسازی نیز توسط امدادگران انجام شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو