گروه : سیاسی /

شناسه: 1060

01 اردیبهشت 1403 07:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس: کوچکترین اعتمادی به آمریکا باخت ما را رقم خواهد زد

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: حفظ فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه امروزی عامل مهمی در دستیابی به تمدن اسلامی است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام حجت الله قربانی در نشست روشنگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد النبی(ص) گنبدکاووس برگزار شد، گفت:هفته دفاع مقدس با هدف یادآوری و برزگداشت مقام ایثار و شهادت کمک می کند به انتقال فضای فرهنگی آن زمان تا هوا و فضای آن دوران را بگیرد.
وی امدادهای غیبی، روحیه ایثار و ایمان و رهبری حضرت امام(ره) را سه عامل مهم اصلی پیروزی رزمندگان اسلام دانست و افزود: امروز به برکت خون شهیدان است که کشور ما از نعمت امنیت برخوردار است و این مسئله
امام جمعه موقت گنبدکاووس در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروی دفاعی اشاره کرد و تصریح کرد: امروز باید بدانیم که کوچکترین کوتاهی در برابر دشمن باعث حمله آن می شود و این اقتدار دفاعی ما است که عامل رفع تهدیدها  را فراهم کرده است.
وی در ادامه افزود: برخی می خواهند با برقراری رابطه و یا کنار آمدن با آمریکا یکسری حمایتهای داخلی کمی را داشته باشند، ولی باید بدانیم که فضایی که امروز وعده خدا ایستادگی جبهه حق است، باید ایستادگی کنیم تا پیروز شویم.
حجت الاسلام قربانی با اشاره به نقشه دشمن در جهت فراموش کردن آرمانهایمان، گفت: دشمن از دشمنی اش کم نمی شود، بلکه با روش های گوناگون به دنبال این است که ما از آرمانها و ارزشهای خودمان دست برداریم و کوتاه بیاییم.
وی در پایان با اشاره به وعده خدا در قرآن، خاطر نشان کرد: وعده خدا به جبهه حق پیروزی است و این مهم با حرکت در مسیر حق و ایستادگی در این مسیر قطعا تحقق پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو