گروه : سیاسی /

شناسه: 1919

05 اردیبهشت 1403 21:24

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اندیشه بسیجی مرزها را در نوردیده است/ امروز بسیجی ماندن مهم است

مسئول تعلیم وتربیت سپاه گنبد گفت: امروز اندیشه بسیجی مرزها را در نوردیده است و پرتو و آثار آن نه تنها در پیروزی لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی نقش داشته بلکه همین بسیج بود که زمینه مقاومتی چندین ساله را در سوریه در برابر انبوهی از آشوبگران و حامیان منطقه ای و بین المللی فراهم اورد ودر عراق زمینه مقابله با پدیده داعش شد.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام مظفری تصریح کرد: آن روزی که امام روح الله(ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را در5 آذرماه صادر کرد، کسی تصور نمی کرد که سرنوشت جنگی که برای نابودی انقلاب نوپای اسلامی توسط دشمنان قسم خورده انقلابی در آن سوی مرزها طراحی شده بود را تغییر دهد و هیمنه پوشالی دشمنان را در هم بشکند.
وی افزود: کسی تصور نمی کرد که روزی روحیه مقاومت و ایستادگی بسیجی ار مرزهای سرزمین ایران به زادگاه اویس قرنی صادر شود و شرایط را برای ملتی مظلوم یمن در برابر حملات وحشیانه رژیم عربستان و هم پیمانانش فراهم آورد.
مظفری همچنین اذعان کرد: صدام حسین که با هدف تجزیه ایران و به امید فتح 3 روزه تهران و در نهایت سقوط نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با کمک 53 کشوری که چرخهای ماشین جنگی عراق را روغن می زند گمان نمی کرد که این جنگ 8 سال طول بکشد و بسیجیان و رزمندگان آن روح خدا خودش و همه هم پیمانانش را مفتضحانه شکست دهند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه گنبد با اشاره به پیشینه خیانت آمریکا به همپیمانانش نیز گفت: آمریکایی که یک روز از رضا خانه میر پنج حمایت می کرد یکی روز هم او را به جزیره موریس تبعید کرد تا بمیرد.آمریکایی که یک روزی از محمد رضا شاه پهلوی حمایت می کرد یک روز هیچ کشوری از ترس آمریکا حاضر نبود در کشورش بماند. امریکایی که یک روز صدام را تحریک کرد تا علیه ایران بجنگد، وقتی می خواستند صدام را اعدام کنند هیچ حمایتی از او نکرد.
وی یادآور شد: امروز درسهایی که ما سربازان آن روح خدا و خلف صالحش در عصر کنونی باید بیاموزیم، درس دشمن شناسی، استکبار ستیزی، درس ولایتمداری و تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا، درس روحیه انقلابی، درس روحیه جهادی و شهادت طلبی، درس حمایت از تولیدات داخلی و مصرف نکردن محصولات خارجی در راستای ارتقاء تقویت اقتصاد مقاومتی است.
حجه الاسم مظفری بسیج را مهمترین عامل در پیروزی دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: بسیج مهمترین عامل وحدت و انسجام ملی میان اقوام بود چرا که از هر قشری و با هر سنی عضو این خانواده بزرگ هستند.
وی ادامه داد: بسیج قویترین عامل در برقراری امنیت در کشور است که در حماسه بزرگ 9 دی این بسیجیان حریم ولایت بودند و چشم فتنه گران را کور کردند و آتش فتنه را خاموش کردند.
حجه الاسم جواد مظفری بسیج را برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطان و استکبار اعنوان کرد که این فرهنگ و تفکر بسیجی عامل موفقیت و مقاومت و پیروزی بسیجیان حزب الله لبنان در برابر ارتش قدرتمند رژیم صهیونیستی، عامل مقاومت مردم سوریه، عراق و یمن شده است. امروز بسیجی شدن خوب است ولی بسیجی ماندن و انقلابی بودن مهم است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو