گروه : سیاسی /

شناسه: 2141

30 فروردین 1403 19:33

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد در نماز جمعه گنبدکاووس: توقف ظرفیت های کشور در سبد مذاکره، خسارتی محض برای کشور

با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند به آمریکا نمی توان اعتماد کرد بنده به مذاکره با امریکا خوشبین نیستم و پس از سه سال اصرار بر مذاکره و رسیده به توافق امروز شاهد نقض صریح برجام از سوی این شیطان بزرگ هستیم و معطل شدن تمام ظرفیت های کشور در سبد مذاکره خسارتی محض برای کشور بود.

به گزارش قابوس نامه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس با اعلام این مطلب در حاشیه نماز جمعه امروز 3 دی ماه، این خسارت را به حدی دانست که امروز مسئول ارشد مذاکرات اعتراف می کند ؛ در اعتماد به آمریکا خطا کرده است اما چه سود! لذا مسئله برجام هم یک نفوذ است .
واردات کشتی مانند نخریدن پراید خیانت است
سیدعارف موسوی اذعان کرد: از دیگر مصادیق نفوذ این است که دولتمردان بگویند نخریدن پراید خیانت است اما واردات کشتی به کشور امر خوبیست؛ در حالی که دلاور مردان ارتش و سپاه قادر به ساخت آن می باشند یا هواپیمایی خریداری کنند که برخی از شخصیت های مهم کشور نمی توانند داخل آن شوند.
این دانشجوی بسیجی خطاب به مسئولین کشور گفت: ما مخالف تعامل با جهان نیستیم اما مخالف این هستیم که عده ای اجنبی در آن سوی جهان مشغول به کار شوند . چرخ کارخانه هایشان بچرخد اما کارخانه های ایرانی تعطیل شوند و کارگران ایرانی بیکار، ما مخالف این امر هستیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  از سوی رهبر فرزانۀ ایران اظهار کرد: متاسفانه اقدام و عمل مناسبی از سوی مسئولین شکل نگرفته استو  یکی از مشکلات اساسی کشورما بیکاری در بین جوانان استوقالب  مشکلات از همین بیکاری است.
موسوی بر شمردن  مشکلاتی چون  اعتیاد, بالا رفتن سن ازدواج، گسترش طلاق و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی آنها را  زاییده ی بیکاری عنوان کرد و گفت: مسئولین محترم راه علاج مشکل بیکاری، اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه، یعنی حمایت از تولید کالاهای داخلی است و اما مردم هم با خرید کالاهایی که تولید داخل هستند به حل مشکل بیکاری و شکوفایی اقتصادی کمک خواهند کرد و باید به جایی برسیم که هر خانوادۀ ایرانی یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده شود اقتصاد مقاومتی یعنی این و از طرفی تولید کنندگان هم کیفیت محصولات را بالا ببرند و باکالاهای خارجی بازار رقابتی درست کنند.
مسئولین از تحریم نهراسید/ دست طلب سوی خدا دراز کنید نه کدخدا
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد اضافه کرد: مسسئولین بگذارید ما را تحریم کنند، از تحریم دشمن نهراسید ، ما این پیشرفت ها را در دوران دوستی با کدخدا بدست نیاوردیم بلکه در زمان تحریم بدست آوردیم تحریم ما از سوخت 3 درصد در صنعت هسته ای به سوخت 20 درصد رساند . دست طلب سوی خدا دراز کنید نه کدخدا.
مواظب صبر مردم باشید!
این دانشجو مسئله حقوق های نجومی را از دیگر مسائلی عنوان که علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری هنوز شفاف سازی درستی انجام نشده ست و  است و سوالات در ذهن مردم باقی است!
وی خطاب به حضار ادامه  داد: دوستان، سروران گرامی، عزیزان! بدانید با خانه های چند صد متری در ولنجک و با حقوق های نجومی و با کاخ نشینی نمی توان به فکر ملت بود و به عدالت اجتماعی رسید ،مواظب صبر مردم باشید ، اگر صبر مردم به سر بیاید حماسه های به وجود می آوریم که از 9 دی هم ماندگارتر شود.
9 دی یک حرکت عظیم تاریخی است
سیدعاف موسوی در ادامه سخنانش با توجه به قرارگرفتن در آستانه 9 دی و قیام مردم در مقابله با فتنه سال 88 اذعان کرد: در فتنه سال 88 بعد از انتخابات خرداد ماه افرادی در جامعه باشعار کذب و تقلب، مردم را روانه خیابان ها میکردند وضمن ایفای نقش پیاده نظام برای دشمن بازی به دنبال تفرقه افکنی بین مردم بودند.
وی با عنوان این حدیث که امام علی ع می فرمایند:" آگاه باشید کسی که به شعار تفرقه دعوت می کند او را بکشید گرچه زیر عمامه من باشد" گفت:  فتنه 88 چیزی نبود که تنها توی خیابان به وسیله ی تعدادی آدم دیده شد بلکه یک جریان ریشه دار بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد در ادامه گفت: گردانندگان این فتنه اهدافی داشتند و زمینه ها و مقدمات فراوانی برایش چیده شده بود و هدف های بسیار خطرناکی پشت این ماجرا بودکه با برخورد های سیاسی و امنیتی قابل حل نبود و  یک حرکت عظیم مردمی را لازم داشت تا این جریان را خاموش کند که این حرکت در روز 9 دی رقم خورد.
موسوی گفت: این حادثه شبیه حوادث اوایل انقلاب بود و درآن روز مردم نشان دادند هرکجا پای دین و اعتقاد و عزت و شرف ملت درمیان باشد فارغ از هرگونه نژاد و رنگ و قوم وگرایش سیاسی، حتی یک لحظه سکوت نمی کنند و با چنین دیدگاهی است که رهبر فرزانه ایران می فرمایند:" برای من بحث اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست ما روی مسئله فتنه حساسیم ."
9 دی حرکتی مردمی و متکی بر ایمان و ارادۀ الهی و برخاسته از بصیرت
این دانشجوی بسیجی افزود: در روز 9 دی ، میلیونها نفر از مردم در سراسر ایران در یک روز غیر تعطیل و در حالی که خشم و بغض در گلو داشتند، به خیابانها آمدند و از حوادث رخ داده در عاشورا و از فتنه گران اعلام انزجار کردند. این حضور گسترده به افرادی که آن جسارتها و آن حرکات سخیف را در روز عاشورا انجام داده بودند، نشان داد که آنها توجهی به اعتقادات مردم ندارند و نمی دانند که عاشورا نقطه ی جوش اعتقادات مذهبی ملت بزرگ ایران است.
سید عرفان موسوی با اشاره به فرمودۀ رهبر انقلاب  که حماسۀ تاریخی و ماندگار نهم دی را یکی از قله های فراموش نشدنی عنوان کرده اند گفت: این نام به این خاطر است که 9 دی حرکتی مردمی و متکی بر ایمان و ادارۀ الهی و برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز بود.
وی حاضران در جریان فتنه را 4 گروه عنوان کرد و تصریح کرد:1 عده ای که مشخص شد دشمن در آنها نفوذ کرده است که آنها در نقش پیاده نظام، بازیچۀ دشمن شدند و خیانت بزرگی را رقم زدندو  برخی دیگر بازی خوردند و با تحلیلهای غلط در میدان  دشمن عمل کردند و حرکت جریان فتنه را تأیید کردند.
این دانشجوی بسیجی ادامه داد:  برخی نخبگان فکری و سیاسی کشور هم تحت تأثیر تحلیلهای ناکافی و وابستگیهای  مختلف در مقابل فتنه سکوت کردند و عده ای نیز  در صراط مستقیم انقلاب و به تأسی از گفتمان و مواضع محکم و روشن رهبر معظم انقلاب با فتنه گران مقابله کردند و به روشنگری دربارۀ فتنه پرداختند.
طرح لغو حصر و کنسرتها  برای حاشیه راندن  نتایج برجام و حقوق های نجومی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد خاطر نشان کرد: به حمد الله این جریان با حرکت همراه با بصیرت مردم خنثی شد و مردم هم قصد آنها را فهمیدند و دیدند این افراد چه خیانت هایی به جامعه کردند جریان فنته یک مصداق کامل نفوذ در قدیم بود حالا برخی ها به دنبال رفع حصر برای سران فتنه هستند و می گویند باید آزاد شوند عده ای برای پرت کردن حواس مردم از نتایج برجام و نقض آن، حقوق های نجومی، وضعیت بیکاری و وضع معیشت مردم موضوعاتی همچون رفع حصر، لغو سخنرانی ها و کنسرت ها و ...... را مطرح می کنند .
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
احمد
19 مهر 1400

بسم الله الرحمن الرحیم .. ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ \ لبیک یا خامنه ای ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ به سوی ظهور ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ❤❤ ❤❤ ִبا ولایت تا شهادت "اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم"❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ( اَلسَـ‗_‗ـلامُ عـَ‗_‗ـلَیکَ یـ‗_‗ـا اَبـ‗_‗ـا عَبـ‗_‗ـدِاللٌـ‗ـهِ شـ‗َ_‗ـهـید ) سلام شما رو دعوت به دیدن سه پست جدید خودم میکنم منتظر تونم [گل]

آرشیو