گروه : سیاسی /

شناسه: 2225

09 فروردین 1403 20:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول تعلیم و تربیت سپاه مینودشت: در مقابل فتنه ملاحظه کاری خطا و خیانت است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه مینودشت در تجمع روز 9 دی گفت:از انتخابات 88 تا کنون رهبر انقلاب 200 بار کلمه فتنه را تکرار ارده اند اگر کسی خودش را به خواب نزده بود در مسیر بیداری قرار می گرفت ودر جریان فتنه ملاحظه کاری خطا و خیانت است.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام سید علی اصغر حسینی افزود: روز 9 دی یادآور فتنه برای فتنه گران و عزت و استقامت برای انقلابیون است.
وی اظهار کرد: دشمن و مسیر دشمن و مسیر انقلاب که همواره در عمل مایۀ بیدای و اثربخشی است مشخص است و نمی توان از دشمن انتظار دوستی داشت و اگر امروز گوشمان به قرآن و روایات ، آرمانهای امام و شهدا و منویات رهبر انقلاب باشد راه دشمن برای ما واضح و روشن خواهد بود.
حجه الاسلام حسینی با اشاره به سابقۀ نفوذ آمریکائیها درعملیات کربلای 4 و شهادت 10 هزار نفر از رزمندگان کشور به اذعان وزیر دفاع وقت عراق ، گفت: کسانی که در این نظام پست و مقام می گیرند اینگونه خیانت می کنند مانند بنی صدر که از آمریکائیها نیز حقوق می گرفت.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال براندازی نظام است و در این فردی چون امام راحل در مقابل آنها ایستاد و دشمن در این راه از ابتدای انقلاب تا کنون فتنه های بزرگ و کوچک یکی پس از دیگری برپا کرده است.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه مینودشت همچنین گفت: در جریان فتنه امام خامنه ای بارها فرمودند که اگر اعتراضی هست از مجاری قانونی پیگیری شود اما فتنه گران به بهانۀ تقلب با آت زدن پایگاه بسیج مسجد و خیمه امام حسین(ع) به دنبال نیات دیگری بودند.
وی در ادامه اذعان کرد: 1 سال پیش از این فتنه یعنی در تیرماه 78 نیز فتنه ای به راه انداخته شد اما فتنه 88 چیزی فراتر بود که می توان آن را عمیق ترین و فاجعه بارترین فتنه از ابتداری انقلاب دانست که در آن دوست و دشمن قابل شناسایی نبودند.
 حجه الاسلام سیدعلی اصغر حسینی ادامه داد: در جریان فتنه چون اشخاص مصداق حق و حقیقت قرار دادند باعث مشتبه شدن حق شد که هوشیاری در مقابل دشمنان ، روشنگری و هدایت خواهی و هدایت به هنگام از سوی رهبر معظم انقلاب حق را به مردم نشان داد.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تا با ابزار روز جوانان را از مسیر انقلاب و اسلام خارج کند و دشمن مشترکی که خداوند در قرآن با عنوان یهود و نصارا از آنها یاد می کند همان آمریکا آمریکا و انگلیس است که به دنبال فرصت برای صحبت زانو به زانو و چهره به چهره هستند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه نتیجه قدم زدن با این افراد در لوزان و گفتگوی چهره به چهره را خسارت محض خواند و در ادامه گفت: مردم این انقلاب را با خون خودشان خلق کردند مگر می شود با تغییر رنگ این انقلاب را عوض کرد؟!

نویسنده :

نظرات
آرشیو