گروه : سیاسی /

شناسه: 2227

09 فروردین 1403 15:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه گنبدکاووس: دنباله روی از گفتمان رهبری؛رمز مقابله با فتنه/مراقب نفوذ دشمنان در بدنه نیروهای خودی باشیم

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: ما باید هوشیار باشیم و همواره حواسمان به نیروهای خودی باشد که دشمن در بدنه نیروهای خودی نفوذ نکند و آنها را در مقابل ما قرار ندهد.

به گزارش قابوس نامه،سرهنگ علی لشکر بلوکی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم 9 دی در جمع خبرنگاران، 9 دی را نماد عزت و سربلندی انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخی از سیاسیون نا اهل همچنان برطبل مخالفت با رهبری می کوبند و آنها  هنوز به نقش و جایگاه رهبری که همواره راهگشا و راهبر نظام و انقلاب  است، پی نبرده اند.
وی با اشاره به اینکه آنها با نا اهلی آب به آسیاب دشمن می ریزند و افزود: ما باید همواره هوشیار باشیم و به سیاسیون گوشزد کنیم تا در مسیری حرکت کنند که در راستای اهداف انقلاب و آرمانها باشد، دست از نا اهلی بردارند که این مسئله به طور قطع به ضرر خودشان تمام خواهد شد .
سرهنگ علی لشکر بلوکی با بیان اینکه کسانی که در سنگر انقلاب می جنگند باید همیشه مفاهیم و گفتمان رهبری را دنبال کنند، اظهار کرد: ما باید  همیشه خطوط قرمز نظام رعایت کنیم، همراه ولایت باشیم.
فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: در فتنه 88 کسانی نقش ایجاد فتنه را داشتند که خودشان زمانی  در مسیر شکل گیری انقلاب در قطار انقلاب بودند که به واسطه طمع های سیاسی، دنیوی و اقتصادی از مسیر قطار انقلاب خارج شدند و در مقابل با انقلاب قرار گرفتند.
وی در ادامه افزود: فتنه از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته و این به واسطه فاصله گرفتن افراد از حوزه معنویت بوده است باید مراقب باشیم.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو