گروه : سیاسی /

شناسه: 2235

01 اردیبهشت 1403 07:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس: برخی افراد هنوز هم افول قدرت آمریکا را درک نکرده اند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: برخی در کشور هنوز درک نکرده اند که دیگر آمریکا در منطقه تصمیم گیرنده نیست و خلاف خواسته وی اتفاقات زیادی می افتد.

به گزارش قابوس نامه ؛ حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در خطبه های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس، افزود: امروز ما شاهد هستیم که  سرنوشت منطقه را دیگر آمریکا تایین نمی کند و کشورهای روسیه، ترکیه و ایران برای حل مشکلات سوریه بر سر یک میز نشسته اند.
وی با بیان اینکه سال میلادی جدید، سال افول قدرت آمریکا و انزوای اسرائیل خواهد بود، گفت: 14عضو شورای امنیت برای اولین بار قطع نامه ای را علیه اسرائیل تصویب کرده اند و آمریکا آن را وتو نکرد، اسرائیل روابط تجاری خود را با این کشورها تعلیق کرده است و خودش را دچار ذلت و خواری می کند.
حجت الاسلام ترابی در ادامه به شیطنتهای آمریکا در ممانعت از حضور نیروهای بسیج مردمی عراق در موصل اشاره کرد و افزود: این اقدام آنها باعث شده است که آزادسازی موصل به طول بیانجامد، که با انجام اقدامات اطلاعات عملیاتی در دستگیری معاونان اصلی ابوبکر بغدادی امید می رود که موصل در آینده نزدیک آزاد شود.
امام جمعه گنبدکاووس در پایان با اشاره به فرا رسیدن سال میلادی جدید وتیترهای رسانه ها در رابطه با افول و مات شدن آمریکا در تصمیم گیری بر سر سرنوشت سوریه  و اقدامات اخیر را شکست قدرت منطقه ای آمریکا دانست و گفت: سال میلادی جدید، آغازی است بر پایان آمریکا.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو