گروه : سیاسی /

شناسه: 2300

29 فروردین 1403 03:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان: حماسۀ 9دی خروش ملت ایران برای برچیدن بساط دشمن بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در بزرگداشت حماسه 9دی در گنبد گفت: وقتی ملت ایران فریادی را که از حنجره دشمن در خیابان ها شنیده می شد؛ شنیدند برایشان قابل تحمل نبود و سیلی شدند که خروش آن بساطی را که دشمن و استکبار جهانی در کشور مهیا کرده بود را برچید و باخود برد.

به گزارش فابوس نامه، حجه الاسلام نورالله ولی نژاد در این بزرگداشت که در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد افزود: 9 دی متعلق به هیچ جناح و قوم خاصی نیست و حماسه بزرگی چون دیگر حماسه های انقلاب از جمله 22 بهمن و 18 تیر است که ملت ایران خلق کردند.
حماسه 9 دی حضور مردم در مقابل دشمن بود
وی اذعان کرد: این حماسه را به این جهت که حضور مردم در مقابل دشمن بود مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: زمانی که اعتراضات از یک انتقاد ساده گذشت و به آتش کشیدن مسجد و پایگاه بسیج و حمله به انقلابیون رسید یعنی پای دشمن و حضور دشمن به میان کشیده شده است.

qaboos9dey2
وی همچنین حمله به عاشورا ، خیمه و پرچم عزادان اباعبدالله و پای کار آمدن امکانات و رسانه های استکبار جهانی و خوشحالی از برپایی چنین آشوب و فتنه در ایران را دلیلی دیگر بر حضور دشمن در هدایت این فتنه خواند.
ولی نژاد اضافه کرد: همه ملت ایران بسیجی هستند و به بسیجی بودن خود مباهات می کنند و این برخورد با بسیجیان در این آشوب ها باز شدن پای دشمن به این قائله و فتنه را اثبات می کند.
اسرائیل آشوبگران را سربازان خود خواند
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با یادآوری این موضوع که اسرائیل عنوان کرد "آشوبگران سربازان ما هستند" گفت: یعنی دشمن وارد میدان شد و شرایط را دست گرفته است.
وی اظهار کرد: وقتی در آن روزها گفته می شد " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران " این شعار از زبان کسانی بیرون آمد که در زمان هشت سال دفاع مقدس که این ملت با جان و مال خود کشور دفاع کردند ، در خارج از کشور درس می خواندند ، آن روز این افراد کجا بودند تا برای حفظ تمامیت ارضی این کشور جان خود را فدا کنند؟!
ملت ایران فلسطین و لبنان را پارۀ تن خود می دانند
حجه الاسلام ولی نژاد ادامه داد: ملت ایران هم فلسطین و هم لبنان پارۀ تن خود می دانند و معتقدند باید از این ملت مظلوم دفاع شود و زمانی که این شعار ها داده می شود یعنی می خواهند روی شعارهای ایران اسلامی خط کشیده شود برای همین حماسۀ 9دی خلق شد و این حماسه متعلق است به همه ملت بزرگ ایران که جان در گرو انقلاب دارند هم شیعه و هم اهل سنت این موضوع را با تمام وجود قبول دارد.
آشوبگران به دنبال جدا کردن ولایت فقیه از انقلاب بودند
وی همچنین گفت: این شعارها، شعار ملت وفادار به رهبر و دوستدار امام و انقلاب اسلامی نیست ،مردم ما تمام عزت، شرف و حیثیت خود را از عاشورا می دانند و از سویی نیز وقتی دیدند آشوبگران به دنبال جدا کردن ولایت فقیه از انقلاب هستند و ولی فقیه را که عمود انقلاب است را نشانه گرفته اند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می دهند نتوانستند تحمل کنند.
اگر ولایت فقیه از انقلاب جدا شود چیزی از انقلاب نمی ماند
ولی نژاد در ادامه گفت: با همۀ توصیه هایی که شده بود تا مسائل به پایان برسد اما وقتی مردم دیدند هجمه ها ولایت فقیه را  که اگر از انقلاب جدا کنیم چیزی از انقلاب باقی نمی ماند، نشانه رفته اند و دشمن با هزینه های سنگین در پی گرفتن این عمود است وارد میدان شدند.
رد پای دشمن در شعارهای آشوبگران
وی تصریح کرد: مردم متوجه شدند این شعار ها صدای 13 میلیون رءیی که مردم پای صندوق ها داده بودند نیست، بلکه ردپای دشمن در آن است و حرف کسانی است که اصل نظامر را هدف قرار داده اند و مردم که انقلاب را با هزینه های سنگینی به دست آورده بودند نتوانستند ببینند به اسسلام و انقلاب حمله و توهین شود و چون سلی خروشان جوشیدند.
حرکت در مسیر قانون راه حل هر مشکل
حجه الاسلام ولی نژاد حرکت در مسیر قانون را راه حل هر مشکلی عنوان کرد و افزود: قانون اجازه می دهد چه کسی در انتخابات ثبت نام کند ، چه کسی فعالیت انتخاباتی داشته باشد و پیگیری اعتراضات نیز باید در مدار قانون باشد چرا که حرکت خلاف قانون بهانه دست دشمن می دهد و مسیر را برای آن هموار می کند.
وی تاکید کرد: با اعتراض، تجمع و شعار نمی شود کشورداری کرد و باید بر اساس قانون حرکت کرد و با این دیدگاه مردم وفادار به انقلاب باقی ماندند و هرگاه انقلاب در هر صحنه ای به خطر افتاده است وارد میدان شدند  و در این مسیر خجالت زده نیستند.
آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران
ولی نژاد با اشاره به اینکه مردم همچنان آمریکار را دشمن درجه یک خود می دانند گفت: مردم می دانند که آمریکا سیلی محکمی از این ملت دریافت کرده است و در انتظار انتقام است.
هر کس از خط ولایت عبور کند خلاف معیارهای انقلاب اسلامی است
وی با عنوان اینکه رهبر معظم انقلاب جانشین به حق امام (ره) است و همچون ایشان بیدار، هشیار و آگاه است و به همین خاطر مجلس خبرگان ایشان را شایستۀ جانشینی امام یافتند و به ایشان رأی دادند اضافه کرد: هر کس در کشور از این خط عبور کند و بر راه امام و جانشین ایشان تطبیق نداشته باشد، خلاف معیار های انقلاب اسلامی است.
ملت ایران پای مسیر انقلاب اسلامی خواهد ایستاد
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد این خروش و حماسۀ ملت ایران درس عبرتی برای همۀ دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی باشد تا در جریانات مختلف اینگونه با سرنوشت این ملت بازی نکنند چرا که ملت ایران راه خود را پیدا کرده است و پای این مسیر و انقلاب خواهد ایستاد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو