گروه : سیاسی /

شناسه: 2370

29 اسفند 1402 15:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس : مجلس بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پنجشنبه در گنبد کاووس برگزار می‌شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مجلس بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش قابوس نامه ،عبدالقدیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردی از سلاله مجاهدان و متفکران دینی و روحانیون خدوم بود که مبارزات طولانی ایشان با رژیم شاهنشاهی و استکبار مثال زدنی بود.

وی افزود: قلبش مملو از عشق به اهل بیت(ع) بود و عاشق انقلاب اسلامی و سربلندی و عزت ایران و ایرانی بود و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فروگذار نکرد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این عالم مجاهد مردی برای زمان های سخت و تعلیم های راهبردی بود، آن گونه که نقش او در مبارزات 15 خرداد 42 و پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیر و در برپایی نظام اسلامی محوری حائز اهمیت و درخشان بود.

وی ادامه داد: به علت توجه این مجاهد عالم به مردم استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس، مردم این استان یک تعلق خاطر و علاقه ویژه‌ای برای وی قائل بودند و فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مردم کشور ما، استان گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس ضایعه بزرگی است.

کریمی اظهار کرد: روز پنجشنبه با حضور علمای اهل تشیع و تسنن ، مجلس ترحیم باشکوهی در حوزه شهرستان گنبدکاووس برای این عالم نستوه برگزار می‌شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ارتحال یار دیرین امام و رهبری و استوانه مستحکم انقلاب اسلامی و مفسر قرآن کریم، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خسرانی عظیم و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب ، پشتوانه‌ای تکرارناپذیر برای ملت بزرگ ایران و یاری وفادار برای امام و رهبری بود و با عروج خویش همه دوستداران انقلاب و وفاداران به این مرز و بوم را به سوگ نشاند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو