گروه : سیاسی /

شناسه: 2712

10 فروردین 1403 15:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: راهبرد اساسی حل مشکل بیکاری تاکید بر محور اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه راه حل مشکلات، تقویت و حرکت در مسیر انقلاب است بر ضرورت توجه به حل مشکل بیکاری جوانان با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس، افزود: مسئولین و مردم باید با تقویت انقلاب به حل مشکلات در جامعه بپردازند، مشکل بیکاری جوانان باید اولویت اصلی قرار گیرد و در چارچوب انقلاب اسلامی و سیاست های اقتصاد مقاومتی حل شود.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به خبطه ای از امام علی(ع) به ویژگی مدیران نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اقامه امر الهی نیازمند چند ویژگی است، ابتدای آن این است که سازش کار نباشد، سازش کاری روی حقوق الهی و مردم نمی تواند مدیر خوبی باشد.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه کسی که ضعف داشته باشد نمی تواند کارهای خودش را پیش ببرد، تصریح کرد:  انسانی که مدیریت اموری را در دست می گیرد نباید نسبت به جان و مال مردم طمع داشته باشد.
دنیا علیه آمریکا متحد شده است
حجت الاسلام ترابی در ادامه حرکت های اخیر آمریکا را رفتارهای جاهلانه مدرن دانست و اظهار کرد:عقب نشینی آمریکا از دموکراسی مشهود است، آنها می خواهند دور کشور خودشان دیوار بکشند.
وی در ادامه افزود: انسجام و اتحاد آمریکا کم شده است و دنیا علیه آمریکا متحد شده اند و این نشان می دهد که انتظار از فروپاشی غرب با محوریت آمریکا در حال آغاز شدن است، ستون های استکبار جهانی را به روشنی می توان دید.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه این روزها به دلیل حرکت عملیاتی مردم، 10 درصد گاز با صرفه جویی روبرو شده است، افزود: انتظار می رود تا مردم با عملیات انقلابی خود در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا با قدرت از این مرحله نیز عبور کنیم.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی حاصل عنایت خداوند بود که تحول روحی از باطن عالم پیدا کرد و خداوند اراده کرد تا انقلاب به پیروزی رسید ه و  امدادهای غیبی خداوند همه جا پشتیبان ما است ، افزود: محور تئوری و راهبرد انقلاب، ولایت فقیه و مدیریت ایشان و حضور مردم در صحنه است  که حرکت های مردمی باعث تداوم راه انقلاب  خواهد شد.
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه افزود: هر جا ماغافل بودیم و یا ضعفی داشتیم، عنایت خداوند شامل حال ما شده است و ما نباید عنایت خداوند را به حساب مدیریت خودمان بنویسیم.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو