گروه : سیاسی /

شناسه: 2717

28 فروردین 1403 20:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه شهر دلند: ولایت فقیه را با دنیا عوض نخواهیم کرد

امام جمعه شهر دلند با اشاره به اینکه شهدا مظهر اقتدار و امنیت در کشور هستند،‌افزود: شهدا به ما آبرو و شانیت دادند و اگر امروز امنیت و آرامشی در این کشور وجود دارد به برکت خون شهیدان رقم خورده است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محسن کیایی  در ادامه به اهمیت توجه به پیام شهدا و امتداد راه آنها اشاره کرد و گفت: شهدا برای بیدار کردن ما در این فضای کنونی آمده اند، روحیه شهادت طلبی و توجه به مسیر و راه شهیدان خفته های دنیایی را بیدار می کند و باعث می شود بشریت از بیراهه به راه بیاید و دنیا با ایثار و فداکاری شهدا روی ما حساب ویژه باز کرده است.
وی با بیان اینکه بصیرت را باید از شهیدان یاد گرفت، ادامه داد: پیروی از مسیر ولایت در پیامهای شهیدان و وصیت نامه های آنها مشهود است، دغدغه اکثریت آنها حمایت و پشتیبانی بصیرانه از ولی فقیه بوده و خداوند به واسطه مسیری که آنها قدم برداشتند به آنها بها داده است.
watermarked photo 2017 02 03 22 33 53

امام جمعه شهر دلند در ادامه به  تشریح ضرورت حفظ جایگاه ولی فقیه در جامعه پرداخت و تصریح کرد: ولایت فقیه امروز ثروت بزرگی است که در انقلاب اسلامی ما قرار دارد و امروز حفظ اتحاد و حرکت پشت سر ولی فقیه یکی از ضروری ترین وظایف ما است.
یادواره شهدای محله مسجد حجتیه با حضور مردم و سخنرانی امام جمعه شهردلند برگزار شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو