گروه : سیاسی /

شناسه: 3146

29 اسفند 1402 11:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان: ایستادگی رمز ماندگاری ماست/خیلی ها فقط حرف از پیروی از رهبری می زنند

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان در جمع دانشجویان دانشگاه گنبدکاووس رمز ماندگاری در دفاع از اسلام را ایستادگی عنوان کرد و در مسیر پیروی از رهنمودهای رهبری گفت: خیلی ها فقط حرف از پیروی از مقام معظم رهبری می زنند.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ حسین کریمی اول افزود: علی رغم اینکه امروز کشور عزتمند است برخی با تولید یأس ، کشور را طور معرفی می کنند که گویی یک ویرانه است، باید مراقب باشیم ،امروز آمریکا مانده است با ما چه کند و دشمنی که دیگر نمی تواند در فضای بیرون مرزها هیچ غلطی کند نگاهش به پیاده کردن نقشه در درون جامعۀ ماست.
امروز دفاع از ولایت از عملیات کربلای 5 نیز سخت تر است
وی با اشاره به شهدای مدافع حرم که برای دفاع از اسلام رفتند ، شرایط حرکت در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی را در عصر حاضر سخت دانست و اضافه کرد: در این مقطع زمانی دفاع از ولایت از عملیات کربلای 5 نیز سخت تر است و اگر در مقابل هجمه و هیاهوی گزینه های زیر و روی دشمن، هراسی نداریم، پیرو راه و خون شهدا هستیم، شهدایی که گوش به فرمان ایستادند، توکل به خدا داشتند و از هیچ قدرت مادی نمی هراسیدند.
سرهنگ اظهار کرد: شهدا مطیع امر ولایت بودند و نگاهشان به این بود که امام(ره) چه می گوید، آیا واقعا امروز نیز برخی از مسئولین ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند؟
آیا امروز مسئولین ما با مردم با صداقت صحبت می کنند؟
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، عدم اعتماد به آمریکا ،توجه به امکانات درون کشوراز جمله اقداماتی است که مسئولین به آن بی توجه هستند، تصریح کرد: شهدا صادق بودند ،آیا امروز مسئولین ما با مردم با صداقت صحبت می کنند؟ نیروی انسانی سرمایۀ شور است ، از بی مدیریتی و بی تدبیری امروز به جای اینکه نیروی محرک کشور را قدر بدانند، این سرمایه را به عنوان یک مشکل یاد می کنند.
بعد از انتخابات تنها مولفه ای که به ذهن کاندیداها نمی رسد جوانان است
سرهنگ کریمی اول اذعان کرد: همچنین برخی هیچ اعتقادی به توانمندی جوانان ندارند و برخی برای تنها گرفتن رأی حرف از جوانان می زنند و بعد از انتخابات تنها مولفه ای که به ذهنشان نمی رسد جوانان است.
وی در ادامه تصریح کرد:مقام معظم رهبری به صراحت می گویند که روی پیشرفت های داخلی حساب باز کنید،اقتصاد داخلی با تکیه بر توانمندی ها داخلی قابل حل است، ولی برخی تنها حرف از اطاعت از رهبری می زنند.
مراقب فتنه ها باشید
جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: امام به ما این را یاد داد که روی پای خود بایستیم و بگوییم ما می توانیم، مراقب فتنه ها باشید، فتنه 88 نمونه بارز بود که ما با فتنه گران آشتی نمی کنیم، نیازی به آشتی با آنها نداریم، حال ما دست در دست کسی بدهیم که دست آنها در دست اسرائیل بوده  و هست و پا بر روی خون شهدا بگذاریم؟ هرگز، مگر اینکه توبه کنند.
سرهنگ کریمی اول افزود: غلط می کنند می گویند مذاکرات باعث جلوگیری از جنگ شده است، کسی جرات تعرض به ایران را ندارد، جنگ را شروع کنند، پایانش با آنها نیست.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو