گروه : سیاسی /

شناسه: 3347

29 اسفند 1402 11:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مادر و نوزادی در صف ثبت‎نام انتخابات و هدیه معاون استاندار گلستان به نوزاد گنبدی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تقدیر از حضور مادری با فرزند نوزادش در صف ثبت‎نام انتخابات شوراها در گنبدکاووس به این نوزاد هدیه‌ای اعطا کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، عصر امروز و در جریان بازدید رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از فرایند ثبت‎نام داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش مرکزی گنبدکاووس که با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد مادری به همراه نوزادش در صف ثبت‎نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته بود که مورد تقدیر علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تقدیر از همت و اراده این بانوی ترکمن که برای عضویت در شورای یکی از روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس حضور یافته بود از افزایش مشارکت اجتماعی بانوان در کاندیداتوری انتخابات ابراز خرسندی کرد.

علی اصغر با تاکید بر اینکه وقتی مادری به همراه کودک خردسال خود به بخشداری مراجعه کرده تا در یک فرایند اجتماعی و مدنی شرکت کند نشان از اراده راستین بانوان ایرانی برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود دارد.

وی با بیان اینکه از سوی ستاد انتخابات استان گلستان هدیه‌ای به این نوزاد اهدا خواهد شد، افزود: امیدواریم شاهد انتخاباتی افتخارآمیز در اردیبهشت ماه باشیم و بتوانیم بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نا امید و مایوس کنیم.

نویسنده :

نظرات
آرشیو