گروه : سیاسی /

شناسه: 3924

10 فروردین 1403 11:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عیسی غلامی : شورای نگهبان با کسی شوخی ندارد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان گلستان از تشکیل پرونده 22 تخلف انتخاباتی خبر داد و گفت : شورای نگهبان با هر مقام متخلفی در هر سطحی  برخورد خواهد کرد.

به گزارش قابوس نامه؛ عیسی غلامی رئیس هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : بیش از 7 هزار ناظر شورای نگهبان در سطح استان در 1657 شعبه بکارگیری شده اند .

غلامی افزود : علاوه بر این صدها بازرس ثابت و سایر شورای نگهبان نیز در کل استان و در بخش ها و شهرهای مختلف از 48 ساعت پیش فعالیت نظارتی خود را آغاز کرده اند .

وی تصریح کرد : در انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان تاکنون 22 تخلف انتخاباتی تشکیل پرونده داده شده که 13 مورد آن مربوط به مسئولین اجرایی انتخاباتی و مدیران مراکز دولتی بوده و از این 22 مورد 15 پرونده به دادگستری ارجاع شد و بقیه پرونده ها نیز در دست بررسی است .

رئیس شورای نگهبان استان گلستان با اشاره به اینکه با احدی تعارف نداریم تاکید کرد : به تمام مردم اطمینان می هیم که با متخلفین در هر سطح و مقامی باشند برخورد خواهد شد .

غلامی بیان داشت : از مردم نیز درخواست داریم چنانچه تخلفاتی در شعب اخذ رای مشاهده کردند به ناظرین شورای نگهبان اطلاع دهند که در هر شعبه بین 3 تا 7 ناظر این شورا وجود دارد .

وی همچنین اضافه کرد : اگر بیرون از شعب نیز تخلفات انتخاباتی مشاهده شد آن را به هیئت نظارت استان یا شهرستانها گزارش داده و یا به تلفکس 32256140 اطلاع دهند و این دورنگار 24 ساعته در خدمت مردم می باشد .

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان یاد آور شد : شورای نگهبان استان به همراه دادگستری و مراکز امنیتی و انتظامی کلیه حواشی انتخابات را رصد کرده و با هماهنگی صورت گرفته با هر گونه اغتشاش و ایجاد تنش شدیدا مقابله شده و با کسانی که قصد مخدوش کردن سلامت انتخابات را دارند برخورد جدی خواهد شد .

گفتنی است سال گذشته نیز هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اولین بار به استاندار بالاترین مقام اجرایی استان تذکر کتبی داد و با متخلفین انتخاباتی برخورد جدی کرد .

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو