گروه : سیاسی /

شناسه: 3951

31 فروردین 1403 16:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیام تشکر کاندیدای گنبدی از مردم؛ سرباز کوچک مردم هستم/سرلوحه زندگی ام اخلاق مداری و وفای به عهد بوده است

 محمد رضا میرنیا کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر گنبدکاووس در پیامی از حضور گنبدی ها و ابراز محبت آنها به او تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش قابوس نامه، متن پیام وی به این شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

مردم خداجو، مومن، شهیدپرور و همیشه در صحنه گنبدکاووس

اول جملات و بیانات را با نام نامی خدایی آغاز می‌کنم که هدف از خلقت آدمی را جز به خدمت ندانست و آخر امتحان خود را در قبولی خلق از خدمت به آنها دانست. سلام بر مردم مهربان دیار زیبایی و صمیمیت و وحدت.

درود خدا و اولیاء او به شما پرچمداران نهضت خمینی کبیر که تحت امر نایب بر حق آقا امام زمان (عج) حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مد ظله العالی) با حضور گسترده و پرشور خود در 29 اردیبهشت ماه 96 حماسه‌ای دیگر را در تاریخ این شهر به یادگار نهادید و اصالت دینی و کفر ستیزی خویش را در سراسر گیتی طنین‌انداز گردیدید. به یقین باید بوسه زد بر دستان شما حماسه سازان که حضور دینی و غیرتمندانه شما تن هر قابیلی زمان را به لرزه می‌اندازد و نمایندگر این حقیقت است که

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم    ****   موجیم که آسودگی عدم ماست

این جانب بر خود لازم و واجب می‌دانم که از کلیه همشهریان، معتمدین، بزرگان، نیروهای ارزشی و ولایت مدار، اقوام، بستگان، دوستان، جامعه ورزشی و شهروندان محترم گنبدکاووس چه تسنن و چه تشیع که این جانب را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و تواضع خویش را کادویی از مهر و محبت و ادب محضر تمامی بزرگواران تقدیم نمایم و عرض خسته نباشید به معاون محترم استاندار، فرماندار ویژه‌ شهرستان گنبدکاووس، همکارانشان، هیئت اجرایی، هیئت نظارت و کلیه عزیزانی که بار دوش انتخابات بر شانه آن‌ها بود و شبانه روز زحمت کشیدند.

حال که مشیت الهی بر این تعلق گرفت که در سنگر شورای اسلامی شهر گنبدکاووس خادم شما گرامیان نباشم و با آرای ارزشی، ناب و خالص شما (6409 رای)  مورد محبت قرار گیرم. هرچند که در این راه از سوی عده‌ای اندک و بعضی از کاندیداها و طرفدارانشان مورد بی‌مهری قرار گرفتم، ولی پیروز واقعی در این عرصه‌ی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
و اینجانب علی رغم تعهد خویش به شغل اداری ام که خود مجری انتخابات در بخش کوهسارات شهرستان مینودشت بودم، به عهد خود به ائتلاف متخصصین خدمتگزار پایبند ماندم، چرا که سرلوحه‌ی زندگی‌ام در تمام این سالها اخلاق‌مداری و وفای به عهد بوده است.

 رجای واثق دارم که با دعای خیر شما عزیزان همچنان در سنگرهای دیگر توفیق خدمتگزاری به شما بزرگواران را داشته و برای احقاق حقوق حقه شما سروران از هیچ کوششی مضایقه نخواهم کرد و در هر سنگری که به عنوان خدمتگزار مردم خوب شهرم و نظام جمهوری اسلامی قرار گیرم، سربازی کوچک، فداکار و جان فشان باشم.

در پایان درود می‌فرستم بر همه شما دریا دلان سرافراز، یارهای خورشید، غیرتمندانی که به عهد خود با پیر طریق عشق (خمینی کبیر "ره")  و مقام عظمای ولایت وفا کردید و سلام می‌نمایم به همه آنانی که ایستادگی و سربلندی امروز ما مرهون ایثارگری، ایستادگی و پایمردی آنهاست.
از همه‌ی شما عزیزان حلالیت می‌طلبم.

والسلام

خدایا جهان پادشاهی توراست      ****   زما خدمت آید خدایی توراست

حاج محمدرضا میرنیا
فرزند کوچکی از دیار شهیدپرور گنبدکاووس
عضوی از ائتلاف متخصصین خدمتگزار

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو