گروه : سیاسی /

شناسه: 4257

29 اسفند 1402 05:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:  روز قدس روز اتحاد ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در سرتاسر دنیا از اهمیت زیادی برخوردار شده است، گفت: روز قدس روز اتحاد ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی است.

به گزارش قابوس نامه، حجت‌الاسلام علی فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که با تدبیر و دور اندیشی امام راحل در تمام دنیا و در قلب آمریکا و اروپا راهپیمایی ضد صهیونیستی روز جهانی قدس باشکوه و عزت خاصی در حمایت مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس امروز از اهمیت بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار شده است، افزود: امروز مساله فلسطین و آزادی قدس مهم‌ترین مساله همه مردم کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی شده و روز جهانی قدس نیز به روز اتحاد و همدلی همه آزادگان دنیا علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی از راهبردهای تقویت امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر چه راهپیمایی روز جهانی قدس را باشکوه‌تر و با قدرت و عزت بیشتری برگزار کنیم نفرت دنیا از رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بیشتر می‌شود.

فتحی در تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس در شهر گنبدکاووس، ادامه داد: این راهپیمایی عظیم و مردمی از ساعت 11 صبح جمعه هفته جاری از مقابل مسجد قائمیه گنبدکاووس آغاز خواهد شد و در مسیر خیابان شهید مطهری (سرابی) ادامه و به مصلی امام جعفر صادق (ع) ختم می‌شود که در ادامه ضمن قرائت قطعنامه نماز باشکوه جمعه نیز با حضور راهپیمایان عزیز اقامه خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عکس و نقاشی با موضوع روز جهانی قدس و فلسطین، سخنرانی شخصیت‌های برجسته شهرستان و استانی، تبلیغات محیطی در ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس را از دیگر برنامه‌های روز جهانی قدس در این شهرستان دانست و گفت: بدون تردید امسال نیز این راهپیمایی بزرگ و مردمی با حضور پرشور و ده‌ها هزار نفری مردم گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور و بلاد اسلامی برگزار خواهد شد تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهانی باشد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو